دلخوری سپاهانی ها از نتایج شاگردا قلعه نویی

روز گذشته در گزارشی مفصل اعلام کردیم که تیم فوتبال سپاهان با هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومانی پا به لیگ هجدهم گذاشت تا بتواند به نوعی ناکامی‌های چند فصل اخیر خود را جبران کنند.

در همین راستا مسئولان باشگاه سپاهان امیر قلعه‌نویی را برای هدایت این تیم به‌خدمت گرفتند و بازیکنان مدنظر او را جذب کرده، و برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی مد نظر او را اجراکردند. به طوریکه تیم سپاهان جزو معدود تیم‌های لیگ است که اردوی آماده‌سازی پیش فصل و بازی‌های تدارکاتی و نقل و انتقالات خود را به موقع انجام داد.

با وجود این شرایط سپاهانی‌ها تا پایان هفته ششم 10 امتیاز یعنی حدود ۵۵ درصد از امتیازات ممکن را به دست آورده‌اند و اختلاف امتیاز آنها با تیم نهم لیگ فقط 2 امتیاز است. شنیده می‌شود این نتایج برای هواداران تیمی با شرایط فعلی سپاهان که از آن انتظار قهرمانی دارند، رضایت‌بخش نیست چون آنها عملکرد تیم‌هایی همچون پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده، سایپا، استقلال و ذوب‌آهن را هم تحت نظر دارند.

در همین راستا شنیده می‌شود اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم با توجه به هزینه‌های سنگینی که برای تیم شده و هر آنچه قلعه‌نویی خواسته برآورده کرده‌اند از نتایج سپاهان تا پایان هفته ششم راضی نیستند و حتی این موضوع را بهمسعود تابش که مدیرعامل سپاهان است، انتقال داده‌اند. آنها همچنین معتقدند اگر اشتباه بنگر نبود در هفته ششم نبود سپاهان نتیجه بازی را به پارس‌جنوبی واگذار می‌کرد و حتی یک امتیاز هم از این بازی نمی‌توانست بگیرد.

باید دید این نارضایتی هیئت مدیره و مسئولان باشگاه سپاهان از نتایج تیم تا کجا قرار است پنهان بماند و رسانه‌ای نشود؟