شجاعی: فکر نمی‌کنم گروه تیم ملی سخت باشد

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما باید در این تاریخ تمرینات را آغاز می‌کردیم اما فکر می‌کنم کمی زمان از دست دادیم و زمان خیلی کمی تا جام‌ملت‌ها داریم. باید هرچه سریع‌تر با بازی‌های تدارکاتی خوب این وقفه‌ را جبران کنیم. مسلما حریفان ما که مدعی قهرمانی هستند با تدارکات بهتر نسبت به ما در این بازی‌ها شرکت می‌کنند. ما دیگر نباید زمان از دست بدهیم و پس از ناکامی غصه‌اش را بخوریم.

او افزود: فکر می‌کنم با تدبیر ویژه‌ای که هم کادرفنی و هم فدراسیون فوتبال در نظر گرفته با موفقیت مسابقات را به پایان برسانیم. الان باید به موفقیت فکر کنیم.

کاپیتان تیم‌ملی درباره نمایش این تیم در جام‌جهانی و بالا رفتن انتظارات گفت: این انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد. البته باید توقع به جا و منطقی باشد. باید ببینیم چه داریم و چه می‌خواهیم.

شجاعی درباره دعوت بازیکنان به اردوی تیم‌ملی از طریق پیامک بیان کرد: قبلا هم این اتفاق افتاده است. فکر نمی‌کنم این اولین بار است که چنین اتفاق افتاده است.

او در پایان درباره گروه تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیا که با یمن، ویتنام و عراق هم‌گروه شده است، اظهار کرد: نمی‌توانم از الان بگویم گروه راحت است. فکر نمی‌کنم گروه سختی داشته باشد ولی باید ببینیم در دور بعد به چه تیم‌هایی می‌خوریم.