پدیده برای قهرمانی بسته نشده است

داود فنایی در مورد نتایج خوب پدیده در شش هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که به موقع کارمان را شروع کردیم، در واقع ما سعی می‌کنیم کم حرف بزنیم و کارمان را انجام دهیم. بچه‌ها هم در این مدت تلاش کردند و باشگاه هم سعی کرد تا در خدمت تیم باشد. ما بدنسازی سختی را هم پشت سرگذاشتیم و از طرفی کادر فنی هم تلاش می‌کند تا تیم در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پدیده می‌تواند مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه باشد؟»، خاطر نشان کرد: تیم ما برای قهرانی بسته نشده است و خیلی از تیم‌ها هستند که از لحاظ مهره و امکانات شرایط بهتری دارند. هدف ما این است که نتایج خوبی بگیریم و از فوتبالی که بازی می‌کنیم، لذت ببریم. امیدوارم امسال طوری نتیجه بگیریم که هواداران فوتبال در مشهد را خوشحال کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد تقابل تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است که هفته گذشته با آنها روبه‌رو شدیم. ما در تیم ذوب‌آهن سابقه قهرمانی در جام حذفی را داریم و معتقدم که این تیم یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم که برنده از زمین بیرون بیاییم.