ادامه حضور کی‌روش با لباس شخصی

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار دوستان مقابل ازبکستان آماده می‌کند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ساختمان PEC برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کردند.

* پیش از شروع تمرین امروز امیرحسین حسینی مدیر جدید رسانه‌ای تیم ملی فوتبال سه بازیکن را به سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال برد و آنها به مدت ۱۵ دقیقه پاسخگوی رسانه‌ها بودند.

* گزارشگران شبکه بین اسپورت در محل تمرین امروز تیم ملی حاضر شده و به تهیه گزارش پرداختند.

* کاوه رضایی، سامان قدوس، سردار آزمون، رشید مظاهری و محمدرضا خانزاده نفرات غایب تمرین امروز تیم ملی فوتبال بودند. سردار آزمون همچنان در تمرینات تیم ملی غایب است و به گفته مدیر رسانه‌ای تیم ملی کاوه رضایی هم به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی حاضر نشده است.

* محمدرضا خانزاده نیز در ساختمانی دیگر پشت ساختمان PEC مشغول تمرینات جداگانه و اختصاصی بود.

* تمرین امروز ملی‌پوشان در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تیم ملی در همان ابتدا در سالن مشغول والیبال و بسکتبال شدند. اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مسعود شجاعی، علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی و علیرضا جهانبخش در مقابل سبدی که در گوشه‌ای از سالن قرار داده شده بود مشغول بازی بسکتبال شده و هنگامی که پورعلی‌گنجی با پا توپ را به داخل سبد انداخت مورد تشویق بقیه قرار گرفت.

* بازیکنان دیگر نظیر پژمان منتظری، امید ابراهیمی، آرمین سهرابیان، کریم انصاری‌فرد، روزبه‌ چشمی و وریا غفوری مشغول بازی والیبال در گوشه دیگر سالن بودند.

* تعدادی از ملی‌پوشان در حاشیه تمرین مشغول گفت‌وگو با مرتضی پورعلی‌گنجی پیرامون مراسم خیریه‌ای که روز گذشته برگزار کرد صحبت می‌کردند.

 

* وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز با علیرضا شهاب پزشک تیم ملی فوتبال صحبت کرد.

* برخی از بازیکنان تیم ملی امروز با لباس‌های جدید شرکت آل‌اشپورت در محل تمرین حاضر شدند بقیه بازیکنان همچنان با لباس‌های آدیداس که از قرارداد پیش از جام جهانی در اختیار فدراسیون قرار گرفته تمرین کردند.

* تمرین امروز تیم ملی ناراحتی برخی از نمایندگان رسانه‌ها را هم در پی داشت. این ناراحتی به این دلیل بود که بازیکنان تیم ملی مشغول تمرینات آمادگی جسمانی در طبقه دوم ساختمان PEC بودند که این آیتم‌ها مورد توجه گزارشگران صداوسیما قرار نگرفت و آنها با ناراحتی پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند. یکی از گزارشگران صداوسیما خطاب به مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت ای کاش روز دیگری که تمرین تیم ملی در زمین چمن برگزار می‌شد نشست خبری می‌گذاشتید تا ما هم بتوانیم از تمرینات تاکتیکی تیم ملی گزارش و تصویربرداری کنیم.

* با گذشت ۱۰ دقیقه از آغاز تمرین امروز که زیر نظر مربیان دیگر تیم ملی برگزار شد کی‌روش وارد سالن شد که سرمربی تیم ملی باز هم با لباس شخصی و البته این‌بار با یک تیشرت ساده در محل تمرین حضور پیدا کرد این موضوع مورد توجه نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت و سرمربی پرتغالی تیم ملی مثل روزهای گذشته با لباس ورزشی در محل تمرین تیمش حاضر نشد.این اتفاق در حالی رخ داد که نمایندگان رسانه‌ها آریان قاسمی مترجم سر مربی را ندیده و سراغ وی را می‌گرفتند.

* تمرین تیم ملی فوتبال در شرایطی امروز برگزار شد که نمایندگان رسانه‌ها بعد از ۲۰ دقیقه ساختمان PEC را ترک کردند.

به گزارش فارس تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز ۲۰ شهریورماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت.