بی‌توجهی باشگاه پرسپولیس به پرونده گروه دردسرساز

باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر در خصوص پرونده‌های مطالبات این باشگاه بیشتر به دنبال تعامل با طلبکاران بوده و در این راستا با پیام صادقیان، رضا نوروزی، محسن خلیلی و چند طلبکار دیگر به توافق دست یافتند و این بازیکنان مطالبات خود را بخشیدند.

این در حالی است که انتشار اخباری مبنی بر دریافت مطالبات اسپانسر و پرداخت به بازیکنان باعث شده تا طلبکاران باقیمانده به این شیوه تعامل یکطرفه معترض باشند و به دنبال این هستند تا طبق قرارداد طلب خود را دریافت کنند.

امروز آخرین روز مهلت ای اف سی به باشگاه‌های طلبکار محسوب می‌شود و چهار شاکی پرونده دردسرساز این باشگاه هنوز حتی با تماسی از سوی مدیران برای توافق مواجه نشده‌اند و این مساله گلایه بیشتر آنها را به همراه داشته است.

آنها در صحبت‌های خود مدعی هستند هر دو باشگاه همانطور که در فصل گذشته با پرونده سازی توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اینبار هم به دنبال این موضوع هستند و عدم تماس و توافق با آنها به همین دلیل است. ادعای نگران کننده از سوی آنها اما اینجاست که در صورت عدم وصول مطالبات خود طی ساعات پایانی امروز، پرونده را از طریق کمیته تعیین وضعیت و ای اف سی دنبال خواهند کرد. مساله‌ای که می‌‍تواند دردسر بزرگی برای پرسپولیس و به قیمت حذف آنها از لیگ قهرمانان شکل دهد.