مهلت ارسال مدارک باشگاه‌ها به اتمام رسید

سهیل مهدی، مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ، درباره اتمام فرصت باشگاه ها برای ارسال مدارک شان بیان کرد: مهلت ارسال مدارک باشگاه ها به اتمام رسید و تمامی باشگاه ها تاکنون، مستندات شان را ارسال کردند و ما نیز از فردا ( یکشنبه ) مدارک را بررسی خواهیم کرد.

او افزود: باید ۸۰ - ۹۰ مدرک را بررسی کنیم، بخوانیم اما فرصت ارسال مستندات برای باشگاه ها به اتمام رسید و پس از بررسی ها، تصمیم گیری می کنیم و پیشنهادات را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) ارسال خواهیم کرد.

مهدی در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم و آنها بیان کردند که تمامی مدارک ها ارسال کردند و ما باید بررسی کنیم که آیا این اتفاق رخ داده یا خیر. تا لحظه آخر با باشگاه ها در تماس بودیم  تا مدارک شان را ارسال کنند و قرار است از فردا ( یکشنبه ) بررسی ها را آغاز کنیم. حدود یک ماه طول می کشد تا مدارکی همچون ترجمه، صورت حساب ها و ... بررسی کنیم و سپس به AFC ارسال خواهیم کرد.

مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تعداد پرونده ها و مدارک زیاد است و باید تک به تک آنها را بررسی کنیم، سپس نتیجه و پیشنهاد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کنیم و اگر آنها مدرکی از ما بخواهند، ارائه و اگر نخواستند، پیشنهاد ما را رد و یا قبول خواهند کرد و تکلیف مشخص می شود.