توضیحات مدیر عامل فولاد درباره برکناری پور موسوی

 حبیب‌الله رضایی ‌در خصوص برکناری سیدسیروس پورموسوی از هدایت تیم فولاد، اظهارداشت: با توجه به تصمیمات هیئت مدیره باشگاه از زحمات ‌پورموسوی و همچنین کادرفنی تقدیر و تشکر کردیم، ضمن این‌که برای آنها آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله این هفته جلسه هیئت مدیره برگزار می‌شود تا در خصوص چند گزینه مدنظر به اجماع برسیم و بهترین گزینه را برای سرمربی‌گری فولاد انتخاب کنیم.

‌وی درخصوص گزینه‌های بسیاری که برای هدایت فولاد مطرح است، عنوان کرد:‌ هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده‌ایم و به دنبال بررسی گزینه‌ها هستیم. ان‌شاءالله سر فرصت کارها انجام می‌شود.

‌مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید فولاد به آن نتیجه مدنظرش دست پیدا کند،گفت: با توجه به این‌که بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و از نظر فنی نیز مورد نظر کادرفنی قبلی بودند، شک نکنید که سرمربی جدید هم که انتخاب می‌شود، نگاهش جوانگرایی خواهد بود و با ساختار و اهداف باشگاه هماهنگ است.

‌وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست فولاد مقابل سایپا در برکناری پورموسوی تاثیرگذار بود تصریح کرد: خیر، این برکناری ربطی به بازی با سایپا نداشت. 

‌رضایی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکن جدید نیز هستیم و یکی دو گزینه مد نظر ما هستند که قرار است با نظر سرمربی جدید انتخاب و جذب شوند. 

‌وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خارجی نیز برای هدایت تیم مدنظر است، گفت: نه اینکه دنبال سرمربی خارجی نبودیم اما با توجه به نوسانات دلار، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کردیم. 

‌مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا فولاد را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.