سامان قدوس همراه تیم ملی فوتبال راهی ازبکستان شد

در چارچوب نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و برای آماده سازی حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، شاگردان کی روش ۲۰ شهریور در تاشکند به مصاف شاگردان هکتور کوپر در تیم ملی ازبکستان می‌روند.

شاگردان کارلوس کی روش که از دوشنبه هفته پیش دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده اند در بازی با ازبکستان نخستین دیدارشان پس از جام جهانی 2018 روسیه را برگزار می کنند و امیدوار به کسب پیروزی هستند. یوزها ساعتی پیش از تهران و با پروازی چارتر راهی ازبکستان شدند اما درحالیکه سامان قدوس در هیچ کدام از تمرینات تاکتیکی و روی زمین چمن حضور نداشت  همراه دیگر بازیکنان و کادرفنی به تاشکند رفت تا با صلاحدید کی روش مقابل شاگردان هکتور کوپر آرژانتینی بازی کند.

تا کنون ایران و ازبکستان 9 بار به مصاف هم رفته اند که  تیم ملی ایران هفت برد کسب کرده و ازبک ها تنها یک پیروزی بدست آورده اند و به طور قطع تقابل این 2 تیم و همچنین کی روش پرتغالی و کوپر آرژانتینی می تواند جذاب تر از گذشته باشد.

سامان قدوس همراه تیم ملی فوتبال راهی ازبکستان شد/ کوپر با تمام توان مقابل یوزها

همچنین درحالی که مطرح شده بود، ازبک‌ها قرار است با بازیکنان نیمکت نشین شان مقابل ایران صف آرایی کنند اما هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی ازبکستان اعلام کرد در بازی سه شنبه از نفرات سرشناس همچون عادل احمداف کاپیتان اول و ستاره شانگهای، الدور شاهمرادف از روستوف روسیه، سانجار تورسونوف از تیدجین سیتی زن کره جنوبی، شاهدور گادئوف تیدجین سیتی زن کره جنوبی و همین طور ویتالی دنیس اف کریلا روسیه در ترکیب اصلی بهره ببرد تا تلفیقی از این مهره‌ها با تعدادی از جوانانی که مقابل سوریه توانستند نظر کوپر را به خود جلب کنند، ترکیب ۱۱ نفره ازبکستان مقابل ایران باشند.

البته در تیم ایران هم روزبه چشمی، مدافع استقلال مصدوم است و مشخص نیست مقابل ازبکستان بازی می کند یا خیر؟

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، ۲۰ شهریور و از ساعت ۲۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.