واکنش نساجی به صحبت های برانکو درباره جاسوس پرسپولیسی

محمد کاظمی درباره اینکه اعلام شد روز گذشته در تمرین نساجی یک جاسوس از سوی پرسپولیسی‌ها در تمرین این تیم حاضر شده، اظهارداشت: این فرد در تمرین ما حضور یافته بود و مشغول فیلمبرداری بود که اعضای تیم  سریعا متوجه این موضوع شدند و آن فرد هم خیلی زود صحنه را ترک کرد.

وی افزود: برخی از اعضای باشگاه ما این فرد را شناخته‌اند و می‌دانند که او کیست. حتی ما عکس از هم او داریم، ولی قصد پیگیری نداریم و دنبال حاشیه سازی نیستیم. البته صحبت‌هایی که از سوی برانکو مطرح شده مبنی بر اینکه جاسوس آنها باید نیزه و کلاه‌خود داشته باشد، زیبا نیست و ما هم می‌توانیم بگوییم آن فرد نیزه و کلاه‌خود خود را در تمرین ما جاگذاشته است.

معاون اجرایی باشگاه نساجی تصریح کرد: این فرد در تمرین ما بود و مشغول فیلمبرداری بوده است، البته فقط آنها دنبال اطلاعات از نساجی نیستند بلکه ما هم دنبال اطلاعات از پرسپولیس هستیم و بیکار ننشسته‌ایم. 

کاظمی در پایان در مورد اینکه مدام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: به نظرم این همه تغییر برای یک بازی اصلا خوب نیست و به ضرر فوتبال ما است. درست است که والیبال مهم است، ولی مسئولان ما که می‌دانستند این بازی قرار است برگزار شود، باید برنامه‌ریزی بهتری می‌کردند که این بازی ۴ بار تغییر پیدا نکند.