تنها امتیاز تیم ملی ماندن کی‌روش است

استقلال در حالی در بازی رفت با السد سه گل در ورزشگاه آزادی دریافت کرد که حالا برای بازی برگشت کارش سخت‌تر شده و آبی‌ها برای صعود از این مرحله با چالشی جدی مواجه هستند. مهدی پاشازاده، بازیکن سابق استقلال، در خصوص شانس صعود این تیم می‌گوید: «ما باید در این زمینه منطقی حرف بزنیم و نظرم این است که استقلال برای عبور از السد و صعود به نیمه‌نهایی آسیا شانس زیادی ندارد. ما با تیمی که از السد و استقلال دیدیم باید در مورد سرنوشت بازی برگشت منطقی حرف بزنیم. استقلال باید در بازی برگشت از اعتبار باشگاه دفاع کند، چیزی هم غیرممکن نیست و استقلال نباید بی‌انگیزه بازی کند.»
پاشازاده در مورد اینکه استقلال در این فصل اقتدار فصل قبل را نداشته است، تأکید می‌کند: «وقتی بازی اول استقلال در لیگ برتر را دیدم، با صراحت گفتم نگران این تیم در آسیا هستم و حرف من بی‌منطق نبود. برخی هم ناراحت شدند ولی من واقعیت را گفتم و از امروز می‌ترسیدم. استقلال در لیگ برتر می‌تواند مدعی باشد ولی برای آسیا نیاز به تقویت دارد.»
او در مورد وضعیت تیم ملی هم حرف می‌زند: «تیم ملی ما بعد از جام جهانی دیر تشکیل شد. فدراسیون و کی‌روش مشکلات خود را داشتند. شخصی می‌گفت: بازی‌های تدارکاتی مناسب نداشتیم که من می‌گویم با این وضعیت اقتصادی شاید اصلاً دیگر بازی تدارکاتی نداشته باشیم. شرایط تیم ملی نه تنها مناسب و ایده‌آل نیست که طبیعی و نرمال هم نیست. تنها امتیاز تیم ما این است که کی‌روش در تیم ملی مانده و از بازیکنان و فوتبال ما شناخت دارد و بازیکنان هم او را به خوبی می‌شناسند. بنابراین باید مانند همان رویه جام جهانی پیش برویم و خبری از پوست‌اندازی و تغییرات در تیم ملی نخواهد بود.»