توضیحات بازیکن نساجی درباره درگیری با سید جلال

محمد آبشک به عنوان یکی از بازیکنان موثر نساجی در بازی دیروز این تیم برابر پرسپولیس به میدان رفت. او درباره این بازی گفت: بازی خوبی اما فکر می کنم داور در اخراج بازیکن ما اشتباه اما همه دیدند حتی بعد از 10 نفره شدن هم خیلی خوب بازی کردیم و در ورزشگاه آزادی موقعیت برای گلزنی داشتیم. ولی آن طور که باید نتیجه نگرفتیم.

او درباره درگیری با سیدجلال حسینی گفت: ما با هم درگیری نداشتیم. صحبت کردیم با هم اما درگیر نشدیم. من معتقد هستم اعتراض سید به داور باعث شد تا او تحت فشار قرار بگیرد و عجله کند و بازیکن ما اخراج کند. من با سید هیچ درگیری نداشتم او همشهری من و از دوستان خوب من است بنابراین لزومی ندارد با او درگیر شوم.

هافبک نساج ها درباره داوری این بازی گفت: من فکر می کنم در صحنه اخراج و یکسری خطاها قبل از اخراج به سود پرسپولیس سوت زده شد. برای تیم های بزرگ و در ورزشگاه آزادی این گونه سوت زدن طبیعی است.

آبشک درباره دیدار حساس سپیدرود و ملوان از بازی های جام حذفی که فردا برگزار می شود گفت: هر دو تیم را دوست دارم اما امیدوارم این بازی به دور از حاشیه برگزار شود چرا که واقعا ارزش ندارد تیم ها اینقدر بازی را به حاشیه ببرند. من هم در داماش بودم و هم در ملوان برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم هم در زمین و هم بیرون از زمین روز آرامی را شاهد باشیم و هیچکدام از تیم ها هتک حرمت نشوند.

هافبک گیلانی قائمشهری ها در پایان گفت: از همه هواداران تیم نساجی ممنونم که امروز هم از ما حمایت کردند. شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را به آنها بدهیم امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم از خجالت آنها دربیاییم.