مانع بزرگ بر سر راه انتقال ستاره پورتو به بایرن

با وجود ابراز علاقه‌ی بایرن برای به خدمت گرفتن مدافع خوش‌تکنیک برزیلی، به نظر نمی‌رسد تلس به این زودی‌ها روانه‌ی آلیانس آرنا شود چرا که رسانه‌های پرتغالی می‌گویند او به زودی قراردادش با پورتو را تمدید خواهد کرد. 

روزنامه‌ی ورزشی A Bola پرتغال گزارش داد که تابستان امسال و در جریان فرصت نقل و انتقالات، بایرن مونیخ برای جذب الکس تلس مدافع پرتغالی پورتو با این باشگاه پرتغالی مذاکره کرده و علاقه‌ی بسیار زیادی برای جذب او داشته. اتفاقی که می‌توانسته برای باشگاه پرتغالی ضربه‌ی جبران‌ناپذیری باشد، باشگاهی که در طول تابستان تلاش زیادی کرده تا در فصل جدید با قدرتی بیش از پیش در رقابتهای لیگ قهرمانان شرکت کرده و خود را تا حد یکی از مدعیان بالا بکشد. البته به گزارش این روزنامه‌ی ورزشی پرتغالی، به جز بایرن مونیخ چندین باشگاه دیگر هم خواهان به خدمت گرفتن تلس بوده‌اند اما پورتو که تلس برزیلی را یکی از مهره‌های اصلی خود می‌داند با توجه به برنامه‌های بلندپروازنه‌ی خود برای درخشش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دست رد به سینه‌ی همه‌ی این باشگاه‌ها زده است. به گزارش این روزنامه در میان تمام باشگاه‌های مورد اشاره، بایرن مونیخ برای جذب تلس از همه مصرتر بوده و این موضوع باشگاه پورتو را نگران کرده بوده. به گزارش آبولا، پورتو در نهایت پیشنهاد قابل توجه 35 میلیون یورویی بایرن را رد می‌کند. 
آبولا مدعی است که پورتو به زودی قرارداد خود با تلس را تمدید خواهد کرد تا در فصل‌های پیش رو با حضور او در خط دفاعی چه در لیگ برتر پرتغال و چه در رقابتهای اروپایی، همانطور که مدیران باشگاه می‌خواهند در حد و اندازه‌ی یک مدعی ظاهر شود.