امیدواری یک پیشکسوت به صعود استقلالی ها

اکبر کارگرجم اظهار داشت: استقلال کار بسیار دشواری در دوحه پیش رو دارد اما این دشواری به معنی محال بودن صعود به مرحله بعدی نیست. حریف استقلال یک تیم فوق حرفه‌ای است اما از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استقلال و بازیکنانش هم نباید راحت گذشت. 

وی افزود: جمع شدن تعدادی از بهترین بازیکنان ایران در استقلال به همراه یک کادر فنی خوب این ظرفیت را در استقلال ایجاد می‌کند که بتوانند در دوحه کاری بکنند کارستان و با نتیجه‌ای مطلوب السد را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: البته وظیفه بازیکنان داخل زمین بسیار سنگین است. آبی پوشان باید در این بازی به جای صد در صد، دویست درصد توان بگذارند و در نهایت جنگندگی مقابل حریف ظاهر شوند. این تنها رمز پیروزی و صعود استقلال به مرحله بعدی مسابقات است.

کارگرجم با اشاره به حضور شش بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی و سفر آنها به ازبکستان گفت: طبیعی است که همه مربیان دوست دارند تمام نفرات شان را در  اختیار داشته باشند. شفر هم مثل همه مربیان دیگر این حق را دارد که تمریناتش با نفرات کامل پیش برود. خود شفر هم در یک مصاحبه خیلی ملایم نگرانی هایش را بابت غیبت بازیکنانش در تمرین اعلام کرد. 

کاپیتان سابق آبی پوشان بیان داشت: دیدار با السد مهم ترین چالشی است که شفر از ابتدای حضورش در استقلال با آن مواجه شده و سرمربی استقلال باید در این بازی خودش را ثابت کند. من امیدارم که آبی پوشان از این آزمون بزرگ آسیایی سربلند بیرون آمده و شاهد صعود آنها به مرحله نیمه نهایی آسیا باشیم.