ماهینی: از هواداران خواهش می‌کنم فقط تیم پرسپولیس را تشویق کنند

 حسین ماهینی در نشست خبری حاضر شد و به صحبت پرداخت. وی در مورد شانس صعود اظهار داشت: همانطور که می دانید بازی مشکل و سختی روبروی تیم الدحیل داریم که با توجه به صحبتهایی که قبل از بازی رفت شده بود نمایش خوبی در قطری داشتیم . شانس دو تیم برای صعود برابر است و ما پتانسیل بزرگ تیم ما حضور هوادارانمان است و منتظر صدهزار هوادار خودمان هستیم و دعای40 میلیون هواداری که بازی را از تلویزیون خواهند دید به ما انرژی خواهد داد.هدف مجموعه‌ی تیم ما چه در لیگ و چه در آسیا خوشحالی هوادارنمان است و برای این هدف هرکاری می‌کنیم.

ماهینی در مورد شرایط بازیکنان برای این بازی گفت: همانطور که برانکو گفت 50 درصد بازیکنان ما با مصدومیت مواجه هستند و با درد بازی می‌کنند اما با این وجود  تمام تلاش خود را خواهیم کرد که دل هوادارنمان را شاد کنیم.

ماهینی در مورد هواداران نیز گفت: ما در چند بازی اخیر که در آزادی انجام دادیم حمایت هواداران خودی را داشتیم و مشکلی هم بین ما و هواداران نبود . شانس صعود برای مرحله بعد داریم و هوادارانمان هم می‌دانند اگر به مرحله بعد صعود کنیم بازهم در دیدار برگشت میزبان هستیم و به حمایت آنها نیاز داریم . از هواداران خواهش می‌کنم فقط تیم پرسپولیس را تشویق کنند و کاری به تیم حریف نداشته باشند تا بتوانیم از حضور آنها در بازیهای بعد نیز استفاده کنیم.