پنالتی که رویای گلر پرسپولیس را خراب کرد

در دیدار پرسپولیس مقابل نساجی، اتفاقات زیادی رقم خورد که یکی از آن اتفاقات، اعلام پنالتی به سود نساجی بود. موضوعی که به شدت با اعتراض سرخپوشان تهرانی همراه شد و البته بابت همان صحنه، دروازه پرسپولیسی‌ها هم فرو ریخت. بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس در آن دیدار بود. با رادو که تا آخرین ثانیه‌های بازی، کلین‌شیت کرد، اما روی یک ضربه پنالتی، دروازه اش را باز شده دید، برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید: 
*بازی با نساجی باعث شد دوباره به ترکیب اصلی برگردی. بازی را چطور دیدی؟ 
ما می‌دانستیم که بازی با تیم نساجی برای‌مان سخت خواهد شد زیرا این تیم به تازگی راهی لیگ برتر شده و انگیزه‌های زیادی داشت ولی بازیکنان پرسپولیس توانستند در نیمه دوم، با دو گلی که رقم زدند، بازی را آسان کنند. قطعاً پیروزی حق پرسپولیس بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را نیز رقم بزنیم. با این حال همه ما از نتیجه به دست آمده، رضایت داریم. 
*تا آستانه سومین کلین‌شیت در سومین بازی هم پیش رفتی، اما این اتفاق رخ نداد. دلیلش چه بود؟ 
بله در طول بازی، چند مهار خیلی خوب داشتم و توپ‌های خطرناکی را دفع کردم که ویدئوی آن را می‌توانید دوباره ببینید. تلاش زیادی کردم تا بتوانم دروازه‌ام را برای تمام مدت بازی بسته نگه دارم، اما یک پنالتی باعث شد کلین‌شیت من از بین برود. 
*آن پنالتی درست بود؟ 
نمی‌دانم. بهتر است در این مورد کارشناسان صحبت کنند، اما اعتراض کادر فنی و بازیکنان ما نشان می‌داد که داور می‌توانست پنالتی نگیرد. 
*در بازی قبلی به جای علیرضا بیرانوند به میدان رفتی. این موضوع، ارتباط تان را دچار چالش نمی‌کند؟ 
نه این‌طور نیست. من و علیرضا رابطه خوبی داریم، اما کادرفنی است که انتخاب می‌کند چه کسی باید درون زمین باشد و این موضوع کاملاً با رفاقت من و علیرضا جداست. 
* احتمال دارد بیرانوند برای بازی با الدحیل قطر، به دروازه پرسپولیس برگردد. با این اتفاق مشکلی نداری؟ 
من و باقی بازیکنان فقط وظیفه داریم تمرین کنیم و در بهترین شرایط ممکن باشیم. انتخاب بازیکن، با مربیان تیم است. همه ما به برانکو و سایر مربیان اعتماد داریم و هر تصمیمی که بگیرند، به آن عمل می‌کنیم. 
*تصورت از نتیجه دیدار با الدحیل قطر چیست؟ 
هواداران زیادی در آن روز به ورزشگاه می‌آیند و ما کار را در تهران تمام خواهیم کرد. پیروزی برای پرسپولیس خواهد بود و ما کنترل صعود را در دست می‌گیریم. پرسپولیس می‌تواند بهترین بازی خود را انجام بدهد و همه ما منتظر بازی هستیم. شرایط صعود برای ما آسان‌تر است و می‌توانیم با کمک طرفداران‌مان به دور بعدی برسیم. 
*هواداران می‌توانند به شما کمک کنند؟ 
این بازی در خانه برگزار می‌شود و ما باید از همه امتیازات یک دیدار خانگی استفاده کنیم. من مطمئن هستم همه سکو‌های ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر می‌شود و ما هم بیش از یک گل به الدحیل می‌زنیم تا کار صعود را تمام کنیم.