هاشمی نسب: به وقتش جواب هواداران پرسپولیس را خواهم داد

مهدی هاشمی‌نسب مربی نساجی مازندران معتقد است در دیدار مقابل پرسپولیس این تیم قربانی شد تا پرسپولیس روحیه بگیرد. با هاشمی‌نسب که از هواداران پرسپولیس دلخور بود درخصوص اتفاق‌های بعد از بازی دیدار هفته آینده مقابل استقلال و هم‌چنین شرایط تیم سابقش، سیاه‌جامگان صحبت کردیم.
نظرات‌تان در خصوص باخت مقابل پرسپولیس چیست؟
حق ما در این بازی باخت نبود به نظر من بهترین نتیجه تساوی بود. این باخت را به ما تحمیل کردند و می‌خواستند به پرسپولیس قبل از بازی آسیایی روحیه بدهند ما قربانی شدیم. به کسانی که باعث این اتفاق شدند تبریک می‌گویم.
یک بازیکن شما هم از زمین اخراج شد؟
خود کمال کامیابی‌نیا به من گفت که هیچ برخوردی از طرف بازیکن نساجی با وی نشده است، اگر مبنا اخراج کردن بود ۲ بازیکن پرسپولیس باید در دقیقه ۳۰ و ۴۰ از زمین اخراج می‌شدند. فکر می‌کنم خطا‌های بازیکنان پرسپولیس نامریی بود که داور نمی‌دید. همان‌طور که در جواب سوال قبلی گفتم امیدوارم آن‌ها در آسیا هم خوش شانس باشند.
مسوولان پرسپولیس بعد از پایان بازی اعلام کردند به خاطر درگیری‌های به وجود آمده از نساجی به کمیته اخلاق شکایت خواهند کرد؟
بروند کمیته اخلاق شکایت کنند. کادر فنی نساجی که داخل رختکن بود، مگر چاله میدان است که در زمین فوتبال درگیری به وجود بیاید. یک اتفاق کوچک بود که سوا کردیم. تمام شد و رفت. مگر ما از این برد و باخت‌ها کم دیده‌ایم متاسفم برای برخی از دوستان که این صحبت‌ها را انجام می‌دهند. شما از کریم باقری بپرسید که آیا بعد از بازی کادر فنی ما را دیده است یا خیر؟ ثانیا کادر فنی پرسپولیس خارجی است و ما زبان یکدیگر را نمی‌فهمیم چرا باید بین ما درگیری به وجود بیاید. به نظر من این‌طوری نمی‌شود به پرسپولیس روحیه داد.
هواداران پرسپولیس هم برخورد خوبی با شما نداشتند؟
این قصه سر دراز دارد این‌ها که شما می‌گویید هواداران واقعی پرسپولیس نیستند، چون هواداران واقعی پرسپولیس ورزشگاه نمی‌آیند. من جواب این فحاشی‌ها را به زودی خواهم داد. از قدیم الایام بین ما این کل کل وجود داشته است.
هفته بعد باید به مصاف استقلال بروید؟
امیدوارم بازی خوبی شود. استقلال تیم بزرگی است و شخصیت بین‌المللی دارد. در آسیا مقام‌دار است و من در مورد استقلال کبیر صحبت می‌کنم. استقلالی که افتخاری شاگردی پورحیدری را در آن داشته‌ام و ناصر حجازی در آن مکتب حضور داشته. امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد ۳ امتیاز را کسب کند.
با این جواب یک جورایی به پرسپولیس کنایه زدید؟
اصلا این‌طوری نیست. شما درباره پرسپولیس پرسیدید جواب دادم، الان هم نظرم را راجع به استقلال دادم.
در مورد سیاه‌جامگان، تیم سابق‌تان صحبت کنید. در آستانه منحل شدن است؟
سیاه‌جامگان مگر تیم است. مگر اصلا چنین تیمی وجود دارد. من که اسم آن را نشنیدم.