بازتاب پیروزی پرسپولیس در رسانه های عربی+عکس

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۳ بر یک مقابل الدحیل قطر در بازی برگشت (۳ بر ۲ در مجموع) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط نوشت: «پرسپولیس با پیروزی ۳ بر یک مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی برای دومین بار پیاپی به مرحله نیمه نهایی رسید.» سایت AFC در ادامه به تشریح گل های این مسابقه پرداخته است.

سایت قطری «استاد الدوحه» نوشت: «الدحیل با قبول شکست در بازی برگشت مقابل پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. الدحیل در نیمه اول با گل کریم بوضیاف در دقیقه ۳۳ پیش افتاد و در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی بود. اما در نیمه دوم قدرت میزبان بازگشت و معادله بازی عوض شد. پرسپولیس در دقیقه ۵۷ توسط کاپیتان خود سیدجلال به گل تساوی رسید و در دقیقه ۷۶ گل دوم روی اشتباه سلطان البریک به دست آمد. گادوین منشا نیجریه ای هم گل سوم را در دقیقه ۷۸ و روی اشتباهات خط دفاعی به ثمر رساند و توپ را به تور دروازه رساند.»

رویترز عربی هم در گزارشی که روی سایت عربی «کوره» منعکس شده است، با تیتر «پرسپولیس الدحیل را از لیگ قهرمانان پایین کشید» به شرح این بازی و اشتباهات مدافعان و دروازه بان الدحیل پرداخته است.