آخرین اخبار باشگاه استقلال/ از غایبان بزرگ تیم تا اعلام دروازه بان آبی ها مقابل نساجى

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به قائمشهر برای مصاف با نساجی از ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه صنایع دفاع و پشت دربهای بسته برگزار می‌شود.

سفر کاروان استقلال به قائمشهر

کاروان آبى ها بعد از تمرین امروز به صورت زمینى راهى قائمشهر مى شود.

استقلالى ها در هفته هفتم رقابت هاى لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم نساجى مازندران مى روند.

زمان بازگشت آقاخان به تمرینات استقلال مشخص شد

مرتضی آقاخان که این روز‌ها دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذراند، از اواسط مهرماه تمریناتش را به صورت نرم دومی آغاز کرده و احتمالا از پایان مهرماه به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

غایبان استقلال در سفر به قائمشهر

روزبه چشمى ،فرشید اسماعیلى و نیومایر سه بازیکنى هستند که به دلیل مصدومیت و سرماخوردگى نمى توانند در سفر آبى ها به قائمشهر تیم را همراهى کنند.

دروازه بان استقلال مقابل نساجى مازندران مشخص شد

وینفرد شفر در نظر دارد در هفته هفتم رقابت هاى لیگ برتر در بازى مقابل نساجى مازندران از حضور حسین حسینى درون دروازه تیمش بهره ببرد.

با این وجود مهدى رحمتى در دیدار با نساجى مازندران نیمکت نشین آبى پوشان خواهد بود.

جابر بالاخره همسفر استقلالى ها شد

جابر انصارى مهاجم تیم فوتبال استقلال که تا روزهاى گذشته در لیست این تیم براى حضور در سفر و بازى ها حضور نداشت در نهایت با تصمیم شفر به لیست آبى ها اضافه شد و این بازیکن براى اولین بار قرار است در فصل جدید همراه کاروان استقلال راهى قائمشهر شود تا در صورت صلاحدید سرمربى تیم براى آبى ها بازى کند.

٢١ استقلالى راهى قائمشهر شدند

طبق صلاحدید شفر ٢١ بازیکن تیم فوتبال استقلال براى دیدار مقابل نساجى مازندران در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر ظهر امروز راهى قائمشهر شدند.

کاروان تیم فوتبال استقلال ساعت ١٣ ظهر امروز تهران را به مقصد قائمشهر به صورت زمینى ترک کرد.