زمان بازگشت کی روش به تهران مشخص شد

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل تامین نشدن تضمین های لازم برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال کشورمان تاکنون این امر را انجام نداده است پنج شنبه هفته پیش به پرتغال بازگشت.

کی روش که در اردوی قبلی تیم ملی و بازی با ازبکستان بدون قرارداد هدایت شاگردانش را برعهده داشت از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده است منابع مالی لازم را برای اجرای برنامه های او و پرداخت مطالباتش فراهم کنند در غیر این صورت احتمال ادامه همکاری این مربی پرتغالی با فدراسیون ایران بعید به نظر می رسد.

مهدی تاج در روزهای اخیر جلسات متعددی با وزیر ورزش و جوانان برای تامین ارز دولتی و اجرای برنامه های مدنظر کی روش برگزار کرده در این راه به نتایج خوبی هم رسیده است. با این وجود به نظر نمی رسد مشکلی برای تمدید قرارداد کی روش وجود داشته باشد.

طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این مربی اوایل دهه دوم مهر به ایران باز می گردد تا دور دوم تمرینات آماده سازی تیم ملی را آغاز کند. طبق برنامه از پیش تعیین شده این اردو از ۱۳ تا ۲۵ مهر برگزار می شود و تیم ملی ۲۴ مهر دیداری تدارکاتی مقابل بولیوی در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

تیم ملی ایران در گروه چهارم جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات با عراق، ویتنام و یمن همگروه است.