خبری خوش برای استقلالی ها قبل از دربی

از امروز تمام توجه تیم استقلال یعنی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به بازی پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس است.

آبی‌پوشان بعد از وداع با نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی نزد هواداران خود ندارند و پیروزی مقابل رقیب دیرینه می‌تواند مرهم خوبی برای ناکامی‌های اخیر باشد و در عین حال شکست در بازی پنج‌شنبه بحران‌ها را تشدید و ادامه کار را برای اعضای تیم سخت می‌کند. وینفرد شفر از چند روز قبل به بهره‌برداری از حداکثر توان تیمش برای شهرآورد تمرکز کرده است. مصدومیت روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی، بیماری مارکوس نیومایر، کادر پزشکی استقلال را به تکاپو انداخته تا در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل این ۳ بازیکن آماده بازی پنج‌شنبه شوند.

چشمی دیروز بعد از فیزیوتراپی به استخر رفت و یک ساعت شنا کرد. او در کلینیک از وسایل ورزشی هم استفاده کرد تا آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند.

جالب است بدانید شفر و تعدادی از نفرات قدیمی تیم از چشمی خواسته‌اند توجهی به فضای مجازی و انتقادات هواداران نداشته باشد. آن‌ها به روزبه گفتند انجام یکی، دو بازی خوب باعث می‌شود هواداران دوباره به حامیان تو اضافه شوند. بازیکنی باتجربه نظیر رحمتی به چشمی گفته به این فکر کن که مقابل پرسپولیس گل بزنی و برنده شویم، آن‌وقت نه تنها کارت قرمزی که مقابل السد گرفتی فراموش می‌شود بلکه به چهره محبوب تیم تبدیل خواهی شد.

فرشید اسماعیلی در ۳ روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرده و درد زانویش کاسته شده و اگر اتفاقی رخ ندهد، با این روند درمانی از یکی، دو روز آینده در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و به بازی با پرسپولیس می‌رسد. مارکوس نیومایر فوتبالیست رزومه‌داری است که هنوز در استقلال فروغ لازم را نداشته، اما برای شهرآورد تهران انگیزه‌های زیادی دارد.

شفر که خودش نیومایر را انتخاب کرده، به او از اهمیت شهرآورد گفته و به مارکوس توصیه کرده اگر فرصت بازی پیدا کرد، نهایت استفاده را برای جلب نظر مساعد بینندگان مسابقه و هواداران استقلال انجام دهد و به این شکل می‌تواند جدایی سرور جپاروف را به فراموشی بسپارد.