پیام فغانی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال

علیرضا فغانی بعد از اینکه به عنوان داور بازی پنج شنبه انتخاب شد در اولین واکنش گفت: دوست داشتم حسین زرگر و سید مهدی سید علی هم شانس قضاوت در این بازی را پیدا می کردند.

این حرف بدین معنی است که قضاوت دربی دیگر برای او جذابیت ندارد. البته طبیعی است. داوری که بازی رده بندی جام جهانی را سوت زده دربی ایران نمی تواند برای او جذابیت خاصی داشته باشد. با این حال فغانی برای بازی پنج شنبه کاملا آماده است. به خصوص که در هفته های اخیر به اندازه کافی استراحت کرده است. باید این را هم یادآور شویم که بهترین داور فوتبال ایران تصمیم کمیته داوران را برتابیده و گفته سعی می کند او و کمک هایش در بازی پنج شنبه بهترین قضاوت را داشته باشند.

اما تازه ترین حرف های علیرضا فغانی هم در نوع خودجالب است. او در مصاحبه ای تازه گفته دوست دارم دربی پنج شنبه آخرین دربی ای باشد که سوت می زنم. او با این مصاحبه بی شک پیامی را خطاب به کمیته داوران داده است. با این مضمون که دیگر قضاوت دربی را به من ندهید. نه به این خاطرکه دربی برای او کوچک است. بیشتر برای اینکه دوست دارد دیگر داوران ایرانی هم دربی را سوت بزنند. داورانی چون حسین زرگر و سید مهدی سید علی که تا به الان بخت سوت زدن در این بازی را پیدا نکردند.

علیرضا فغانی بعد از بازی روز پنج شنبه آماده می شود که راهی کره جنوبی شود. تیم ملی کره جنوبی در روزهای 20  و 24 مهر ماه دو بازی دوستانه برگزار می کند که داور این دو بازی علیرضا فغانی و کمک های ایرانی اش خواهند بود.