بررسی بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی 88

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه (۵ مهر ۱۳۹۷) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف تیم استقلال تهران می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت برانکو ایووانکویچ توانست از ۷ دیدار لیگ برتر ۱۵ امتیاز کسب کند و در رده دوم جدول قرار گیرد. سرخ پوشان ۴ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده اند و یکی از تنها تیم‌های لیگ برتر هستند که تا هفته هشتم این مسابقات هنوز شکستی را تجربه نکرده اند.

تیم فوتبال پرسولیس در صورت پیروزی برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران به رده اول لیگ برتر نزدیک شود و می‌تواند اختلاف خود را با تیم صدر نشین پدیده مشهد کاهش دهد.

پرسپولیس مصدوم و محرومی ندارد و تنها کمال کامیابی نیا در صورتی که کارتی را در این دیدار دریافت کند، دیدار بعدی سرخ پوشان پایتخت در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

علیرضا بیرانوند:دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان با سابقه کلین شیت‌های فراوان در دربی ۸۸ درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و می‌تواند یکی از تاثیر گذار‌ترین بازیکنان در دربی پایتخت باشد.

سید جلال حسینی:کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است تا همانند سایر بازی‌های لیگ نقش اصلی را در پرسپولیس انجام دهد و علاوه بر تنظیم وضعیت بازیکنان در زمین و گلزنی، نبض خط دفاعی سرخ پوشان پایتخت را در اختیار گرفته و مانع نفوذ بازیکناناستقلال شود.

شجاع خلیل زاده:مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند در نبرد‌های هوایی، نقطه قوت تیمش باشد و می‌تواند علاوه بر عملکرد دفاعی به ضد حمله‌های بسیار خوبی را شکل دهد و با شوت‌های دقیق از ضربات آزاد استفاده کند.

محمد انصاری:مدافع جوان و چپ پا پرسپولیس با انرژی بالا به خوبی توانسته با استفاده از سرعت بالای دوندگی خود یکی از بازیکنان اصلی تیمش در زمان حمله باشد.

حسین ماهینی:برانکو ایووانکویچ روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد و می‌خواهد تا این بازیکن علاوه بر کارهای دفاعی، در زمان حمله نیز با سانتر‌های دقیق خود به خط حمله کمک کند.

کمال کامیابی نیا:کمال می‌تواند با حضور در میانه میدان و تکل‌ها و حرکات دفاعی خود به کمک تیمش برسد. کامیابی نیا یکی ازخشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر است.

احمد نوراللهی:هافبک دونده و توپ گیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند از میانه‌های زمین علاوه بر مدیریت توپ مانع نفوذ بازیکنان استقلال شود.

سیامک نعمتی:نعمتی توانسته در یک بازی ۲ گل برای تیمش به ثمر برساند.

بشار رسن:بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این دیدار قصد دارد با ارسال های خود کار را برای حریف سخت کند.

علی علیپور:آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در این دیدار نقش کلیدی دارد و با توجه به آمار گلزنی و تمام کننده بودن خود در زمین، می‌تواند گلزنی کرده و برای تیمش نقش بسیار مثبت را داشته باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.