وعده ای که سرمربی ذوب آهن داد

امید نمازی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های زیادی را نیز ایجاد کردیم و به نوعی امشب شب خوبی برای شهاب گردان بود اما دلیل این نتیجه اشتباهات انفرادی بود. به طور مثال گوشزد کرده بودیم که پشت محوطه جریمه به حریف خطا ندهند چراکه صنعت نفت بازیکنان شوت‌زن خوبی دارد. تصور می‌کنم تیم ما طلسم شده زیرا بدشانسی بیشتر از این نیست که توپ به پای بازیکن ما بخورد و به گوشه دروازه برود. البته جای گیری اشتباه و نامنسجم دیوار دفاعی ما نیز مزید بر علت شد.

وی افزود: همچنین گل دومی هم که دریافت کردیم بر اثر یک اشتباه ساده پشت محوطه جریمه بود که توپ را لو دادیم و از سوی دیگر بدشانسی اینجا بود که توپی که در دستان رشید مظاهری قرار داشت با برخورد به زمین، پلّه و تبدیل به گل شد.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: با اینکه قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید گفت همه این عوامل باعث شد تا ما ۳ امتیاز این بازی را از دست بدهیم ولی به هر حال به بازیکنانم خداقوت می‌گویم چراکه از دل و جان برای تیم مایه گذاشتند و کم اتفاق می‌افتد که بازی ۲ هیچ باخته در شرایط ۱۰ نفره با تساوی به پایان برسد. فقط باید این اشتباهات را از خود دور کنیم و تا سوت پایان بازی جنگنده تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید در دفاع کردن هم برتر باشیم، تصریح کرد: برای برنده شدن باید ابتدا گل نخورد و سپس گل زد و ما باید در دفاع و گل نخوردن برتر باشیم؛ اشتباه در همه تیم‌ها وجود دارد ولی ما بیشتر از دیگر تیم‌ها از این اشتباهات ضربه می‌خوریم. امام در مجموع احساس می‌کنم دفاع ما بهتر شده و باید همچنان پیشرفت کند و بهتر شود.

نمازی درباره ترکیب بازیکنانش گفت: بازیکنان یک تیم باید تا آخرین ثانیه بازی جنگنده ادامه دهند و اگر بازیکن اینچنین باشد در ترکیب من جای می‌گیرد اما زمانی که بازیکنی نمی‌خواهد همه تلاش‌ خود را برای تیم به کار ببندد نباید انتظار داشت که در ترکیب اصلی جای بگیرد. از سویی ما از برخی بازیکنان مثل محمدرضا حسینی انتظارات ویژه داریم که امشب حسینی بهترین بازی را از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه پیروزی ذوب‌آهن بعد از تعطیلات آغاز خواهد شد، افزود: درباره کیفیت فوتبال تیمم شک ندارم و تنها این اشتباهات فردی هستند که باید برطرف شوند تا تیم به موفقیت برسد و مطمئنا پیروزی‌های ذوب‌آهن با برطرف شدن این مشکلات پس از تعطیلات آغاز خواهد شد و تساوی این بازی پس دو شکست متوالی نشان‌دهنده آغاز روند خوب ذوب آهن است.