عزت اللهی: ایرانی ها عاشق فوتبال هستند و ردینگ را دنبال می کنند

سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین تیمش درباره حضور در ردینگ اظهار داشت: ابتدا سلام می کنم به هواداران و همه کسانی که مصاحبه را می بینند.خیلی خوشحالم که اینجا هستم و به این باشگاه پیوستم. اینجا مانند خانواده ام با من رفتار کردند. خیلی شرایط خوبی دارم. تا پایان فصل امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی در کنار هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: آنها من را خوشحال کردند و به من خوشامد گفتند. از مربیان تا بازیکنان و هواداران. من بهترین عملکردم را برای باشگاه انجام می دهم. در کشور من همه عاشق فوتبال هستند و دنبال می کنند. علاقمندان هم از من درباره باشگاه می پرسند و وضعیتم را جویا می شوند. آنها واقعا فوتبال را دوست دارند و ما را هم می بینند.

عزت اللهی درباره اولین حضورش مقابل هال سیتی گفت: خیلی خوشحالم و هیجان زده که اولین بازی ام را انجام دادم و بازی را بردیم و شروع خوبی برای من بود. من و هم تیمی هایم تلاش می کنیم تا همینطور ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی درباره تفاوت فوتبال روسیه و انگلستان بیان داشت: تمپوی اینجا با فوتبال روسیه متفاوت است. در بازی اول تجربیات خیلی زیادی کسب کردم و متوجه تفاوت های زیاد شدم. چیزهای فراوانی هم یاد می گیرم و چالش خوبی برای من به حساب می آید.

عزت اللهی در پایان گفت: ما با یک تیم بزرگ بازی کردیم و خیلی سخت باید کار کنیم تا این بار هم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. ما به برد در برابر برنت فورد احتیاج داریم و باید برای این مهم تلاش کنیم.