محسن مسلمان هنوز اخراج نشده است؟

 از شب گذشته در فضای مجازی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه محسن مسلمان به دلیل اینکه در بازی با صنعت نفت بازی نکرده تمریناتذوب‌آهن را برهم زده و به همین دلیل این هافبک از ذوب‌آهن اخراج شده است.

یک منبع آگاه در این خصوصگفت: بر خلاف این شایعات محسن مسلمان هفته گذشته و روز شنبه برای حضور در کمیته اخلاق به دلیل عکس جنجالی که از او منتشر شده بود راهی تهران شد تا در جلسه این کمیته شرکت کند. پس از اینکه مسلمان روز شنبه را در تهران سپری کرد قرار بود این بازیکن روز یکشنبه به اصفهان برگردد اما در تهران ماندنی شد و به همین دلیل امید نمازی او را از فهرست بازی با صنعت نفت خارج کرده بود چرا که معتقد بود او آماده بازی نیست و در تمرینات حضور نداشته است.

البته بین مسلمان و نمازی هم برخی مشکلات فنی وجود دارد که برای همین قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه ذوب‌آهن و این 2 برگزار شود تا در خصوص مسائل فنی صحبت شود.

اینکه شنیده می‌شود مسلمان از ذوب‌اهن اخراج شده به هیچ عنوان صحبت ندارد و دلیل اینکه این بازیکن در بازی با صنعت نفت بازی نکرده غیبت چند جلسه ای او در تمرینات ذوب‌آهن به دلیل حضور در کمیته اخلاق بوده است.

به این ترتیب قرار شده تا زمانی که مسلمان مشکلات فنی و تلاش خود را در تمرینات بیشتر نکند از فهرست ذوبی‌ها بیرون بماند و احتمالا تکلیف این موضوع در جلسه روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.