پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش تیم متفاوتی می‌شود

نایف الثانی روزنامه‌نگار قطری در تحلیل از مسابقه تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر نوشت: السد باید بداند که در تهران با شرایط متفاوتی روبرو می‌شود.
این روزنامه‌نگار قطری در یادداشتی که در روزنامه الرایه نوشته شده آورده است, بازی روز سه‌شنبه تیم‌های پرسپولیس ایران و السد برای نماینده قطر اهمیت زیادی دارد. همه به دنبال حمایت از السد برای حضور قدرتمند در این بازی هستند. فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های السد در لیگ را تغییر داده و حتی تیم ملی از ملی‌پوشان السد در فیفا دی استفاده نمی‌کند تا آنها با تمام قدرت برای رویارویی با نماینده ایران آماده باشند، با این وجود نباید فراموش کنیم که اهمیت بازی رفت بسیار زیاد است. در این مسابقه السد به حمایت همه جانبه تماشاگران نیاز دارد تا با اندوخته مناسبی به بازی برگشت بیندیشد.
فراموش نکنیم که پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش شرایط کاملاً متفاوتی خواهد داشت. حمایت هواداران ایرانی بسیار پرشور و بی‌نظیر است. آنها نقش مهمی در استراتژی بازی برگشت پرسپولیس خواهند داشت و این تیم را دگرگون می‌کنند. اگر بازی رفت با نتیجه مطمئنی در دوحه تمام نشود کار در مسابقه برگشت سخت خواهد بود.
دیدار رفت تیم‌‌های فوتبال السد و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 فردا (سه‌شنبه) در دوحه آغاز می‌شود. دیدار برگشت نیز در تاریخ یک آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.