انصاری فرد جزء ۱۰ بازیکن ارزشمند بدون تیم در فوتبال اروپا

پس از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان ارزشمندی در فوتبال اروپا بدون تیم مانده اند و بازیکن آزاد محسوب می شوند. از قهرمان سابق رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا گلزن در رقابت های جام جهانی پیشین ( 2018 روسیه ) و برادر پل پوگبا.

1 - کریم انصاری فرد: 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران قراردادش را چند هفته پیش با المپیاکوس فسخ کرد و در حال حاضر بدون تیم است. او در آخرین بازی تیمش در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که به تساوی یک بر یک انجامید، تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

انصاری فرد سابقه بازی در تیم های پانیونیوس یونان و اوساسونا اسپانیا را دارد.

2 - آندریاس ایوانشیتز:

فوتبالیست 34 ساله اتریشی قراردادش را در ماه ژوئن با ویکتوریا پلژن فسخ کرد و به خداحافظی از فوتبال از هم فکر نمی کند. ایوانشیتز در ابتدای فصل امید هواداران پلژن بود اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و سابقه بازی در تیم های ماینتس آلمان، سالزبورگ اتریش وپاناتینایکوس یونان را دارد.

3 - گلن جانسون- انگلیس

پس از حدود 3 فصل حضور در استوک سیتی، قراردادش را در ژوئن و درحالیکه 34 سال داشت با تیم انگلیس فسخ کرد و این درحالیست که او 54 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. او در جام جهانی 2010، 2014 و جام ملت های اروپا 2012 حضور داشته و در تیم های وستهام انگلیس، چلسی و لیورپول بازی کرده است.

4 - پریجوس ناکولما - بورکینافاسو

ناکولما به طور کامل برای هواداران لهستانی شناخته شده است. این بازیکن در ماه آگوست میلادی قراردادش را با نانت فرانسه فسخ کرد و به دنبال تیم جدیدی است. چهار سال پس از فینال بازی های جام ملت های آفریقا 2013 در لهستان بازی کرد و سپس به کشور ترکیه رفت و درفرانسه هم سابقه بازی دارد.

5 - سمیر نصری - فرانسه

نصری پس از فسخ قرارداد با باشگاه آنتالیا اسپور ترکیه به دلیل دوپینگ که پایان سال به اتمام می رسد، بازیکن 31 ساله دنیای فوتبال در صدد است تا بازگشت دوباره ای همراه با درخشش در این رشته داشته باشد. 

نصری سابقه 41 بازی ملی دارد و در دوران حرفه ای برای تیم های آرسنال، منچسترسیتی و سویا بازی کرده است و در سال 2010 بازیکن ماه لیگ جزیره شده است.

6 - فلورنتین پوگبا - گینه

بردار معروف پل پوگبا در پایان ماه ژوئن، گنچلربیرلیغی را ترک کرد و کماکان بدون تیم است. لژیا ورشو به او پیشنهاد همکاری داده است و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. پوگبا 20 ساله نماینده باشگاه گینه در فوتبال جهان است و سابقه بازی در تیم های سدنان و سنت آتین را دارد و  تقریبا 200 بازی برای آنها انجام داده است.

7 - جان تری - انگلیس

معروف ترین بازیکن این فهرست، جان تری است. پس از اتمام قرارداد او با استون ویلا، تری یک بازی برای اسپارتاک مسکو انجام داد اما سپس از این باشگاه بیرون آمد و گفت: " همراه با خانواده ام تصمیم گرفتیم که زمان خوبی برای حرکت به روسیه نیست."

مدافع افسانه ای چلسی انگلیس باید منتظر پیشنهادات بهتر باشد و به نظر  می رسد باید منتظر خداحافظی او از فوتبال باشید.

8 - لاسینا ترائوره - ساحل عاج

توافق ترائوره با موناکو فرانسه در ماه ژوئن به پایان رسید و عملکرد خوبی نداشت. همچنین او در صدد پیوستن به باشگاه لفسکی صوفیه بود اما بنا بر مشکلاتی به این تیم نپیوست و اکنون بدون تیم است. او بازی های خوبی را به عنوان نماینده ساحل عاج در لیگ روسیه انجام داد و سابقه بازی در تیم های کراسنودار، زسکا مسکو، اورتون و ... دارد.

 

9 - میگوئل ولوسو - پرتغال

ولوسو پس از تر جنوا ایتالیا، تاکنون نتوانسته تیمی پیدا کند و پیشنهادات از پرتغال و سئویس نتوانست انتظارات او را برآورده کند و درحال حاضر با تیم ایتالیایی تمرین می کند تا به زودی راهی این باشگاه شود. میگوئل 56 بازی برای سلسائو اروپا ( لقب تیم ملی پرتغال ) انجام داده  ودر فهرست این تیم برای جام جهانی ( 2010 - 2014 ) و جام ملت های اروپا ( 2008 - 2012 ) بوده است. او سابقه بازی در تیم هایاسپورتینگ لیسبون و دیناموکیف اوکراین را دارد. 

10 - اسکار استاری - آرژانتین

در اواسط ماه جولای، استاری قراردادش را با تیم اطلس مکزیک فسخ کرد و تلاش باشگاه بوکا جونیورز برای بازگشت او منتفی است، بازیکن آرژانتینی می خواهد فوتبال خود را در باشگاه دیگری پیگیری کند. 10 -12 سال پیش استاری یکی از امیدهای دروزاه بانی در آرژانتین بود و توانست موفقیت های بزرگی در آمریکای جنوبی کسب کند و برای تیم های ساندرلند و آلمریا در فوتبال اروپا بازی کند.