برانکو مربی مقتدری است

محمودکلهر درباره بازی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوب و منطقی از پرسپولیس شاهد بودیم و شاگردان برانکو به درستی اقدام به پرسینگ کردند و بازی را به کنترل خود درآوردند.

وی افزود: تیم السد در نیمه دوم خسته شد و شاگردان برانکو ازاین فرصت استفاده کردند و در ضد حملات از سرعت منشا و علیپور به درستی بهره بردند. سیامک نعمتی بسیار عالی بود و در دفاع راست به خوبی جای ماهینی را پر کرد. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه اگر پرسپولیس قهرمان شود فشار‌ها برروی سرمربی تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌ها بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: کی‌روش باید در جام ملت‌ها برای تیم ملی ایران قهرمانی به ارمغان بیاورد تا خودش را اثبات کند. همان‌طور که بین بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت وجود دارد بین مربیان بزرگ هم رقابت وجود دارد. کی‌روش باید بداند که با دفاعی بازی کردن مشکلی حل نمی‌شود.

کلهر ادامه داد: برانکو مربی مقتدری است و در بازی پرسپولیس مقابل السد به جوانان فرصت بازی داد و فوتبال خوبی را از آنها دیدیم. این اتفاق باید در تیم ملی هم بیافتد و فرصت بازی به بقیه بازیکنان جوان در تیم ملی داده شود. بازیکنانی هستند که برای بازی در تیم ملی ناز می‌کنند و بهتر است که از بازیکنان دیگری برای بازی در تیم ملی استفاده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بار‌ها گفتیم که چرا بازیکنانی که آقای گل لیگ برتر شدند در جام جهانی نبودند و با اینکه در لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی خوب و مثمرثمر ظاهر شدند اما در تیم ملی جایی نداشتند. این اتفاق انگیزه از بازیکنان را می‌گیرد. حتی بازیکنانی که در دسته ۲ اروپا بازی می‌کنند به تیم ملی دعوت می‌شوند و این موضوع ایراد کار کی‌روش است.