دیدار دوستانه تیم ملی امید لغو شد

 نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از روز سه شنبه با حضور ۲۸ بازیکن آغاز شد و قرار است پس از چند روز تمرین و برگزاری فوتبال درون تیمی، بازیکنان اصلی که سابقه بازی دربازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را دارند، بازیکنان لیگ برتری و لژیونر ها دارند، هم اردویی دیگر تشکیل داده و به تمرین کردن بپردازند.

همچنین قرار بود شاگردان کرانچار، 20 مهرماه در دیداری دوستانه در تهران به مصاف عراق بروند اما مسئولان فوتبال امید این کشور نمی توانند تیم خود را تشکیل و بازیکنان را جمع کنند و به همین دلیل برگزاری دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران - عراق لغو شد و امور بین الملل فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حریف دیگری را برای شاگردان مرد کروات ( زلاتکو کرانچار ) پیدا کنند.

ملی پوشان امید کشورمان پس از برگزاری یک جلسه بدنسازی، از دیروز ( چهارشنبه ) ۲ جلسه تمرینات تاکتیکی را روی چمن ورزشگاه کارگران برگزار کردند و در صدد هستند تا بعداز ظهر امروز ( پنج شنبه ) هم تمرین کنند و آمادگی بالایی را بدست آورند. کرانچار و کادرفنی تیم ملی امید از وضعیت چمن شماره ۲ ورزشگاه کارگران راضی نیستند و به حمید استیلی، مدیر تیم ملی بیان کردند تا زمین دیگری را برای تمرین کردن مهیا کند و حالا استیلی در تلاش است تا این اتفاق رخ دهد و زمین بهتری را پیدا کند.

شاگردان کرانچار پس از اینکه دیروز صبح در شماره ۲ ورزشگاه کارگران تمرین کردند، پس از اتمام تمرین نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام، تمرین عصر را در زمین شماره یک انجام دادند که توانست نظر کادرفنی را جلب کند اما آنها در صدد هستند تا برای برگزاری بازی دوستانه حریف تدارکاتی پیدا کنند و زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید در این باره می گوید: عراق ابتدا برای حضور در بازی دوستانه با ایران ابراز تمایل کرده بود اما سپس نامه ای زدند که شرایط جمع کردن تیمشان را به دلیل مسائل دوپینگ و صغرسن که پیش از بازی های آسیایی با آن درگیر بودند را ندارند و هنوز تیم شان را تشکیل نداده اند. تلاش می کنیم تا در این اردو به جای عراق، حریف دیگری از آسیا پیدا کنیم و امور بین الملل فدراسیون در تلاش است تا این کار را انجام دهد.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال می تواند برای تیم ملی فوتبال امید کشورمان بازی تدارکاتی مهیا کند یا خیر؟