واکنش دستیار کی روش به حضور رامین رضاییان در تمرین تیم ملی

 اوسیانو کروزدر حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد شروع  تمرینات تیم ملی فوتبال، صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می خوانید:

*مرحله دوم آماده سازی تیم ملی است و مرحله اول را در ازبکستان سپری کردیم. 

*در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس، سایپا در تیم حضور دارند و بازیکنان تیم‌های دیگر هم به جمع ما اضافه خواهند شد.

*به باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر نتیجه خوبی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفتند تبریک می‌گویم و آنها نتیجه‌ای بسیار خوشحال‌کننده برای فوتبال ایران کسب کردند. 

*اعضای کادر فنی تیم ملی به تمامی تیم‌های مختلف باشگاهی از جمله سپاهان، تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و ... را مدنظر دارند و از نزدیک بازی‌های آنها را دنبال می‌کنند.

*برای تیم ملی فقط یک نفر است که بازیکنان را انتخاب می‌کند و این شخص خود کارلوس کی‌روش است. 

*رامین رضاییان به اردوی تیم ملی دعوت نشده اما حافظه ما به خوبی کار می‌کند و بازی‌های رامین را در گذشته به یاد داریم. او جزو ماتریکس ما بوده است.

*در حال حاضر رضاییان فرایند تصمیم‌گیری برای انتخاب تیم باشگاهی‌اش را طی می‌کند و می‌خواهد تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند.

*رامین جزئی از خانواده ما است، اینجا متعلق به رضاییان و چنین بازیکنانی است البته اسم او در فهرست تیم ملی نیست اما جزئی از خانواده ما است. 

*در مورد سردار آزمون سخت کار می‌کنیم، جلسه‌ای قرار است بین کی‌روش و تاج برگزار شود و بعد از این جلسه نتایج آن را به اطلاع هواداران فوتبال و رسانه‌ها خواهیم رساند.