مگر خوشحالی بعد از گل جرم است

رضا مهاجری پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل پارس جنوبی در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی زیبا و قشنگی بود و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. شایسته این برد بودیم که برایش خیلی زحمت هم کشیدیم. به تیم پارس جم هم خسته نباشید می‌گویم و فوتبال یک طرفش برد است و یک طرف آن باخت است. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و کمبود شدید بازیکن روبه رو بودیم و در یک بازی سخت پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه چرا بعد از گل به تیم ما توهین کردید، گفت: من فقط به خاطر گل تیمم شادی کردیم هیچ توهین و بی‌احترامی نکردم مگر خوشحالی بعد از گل جرم است. با این حال اگر حرکت شادی من شبهه‌ای ایجاد کرده عذرخواهی می‌کنم تیم من تحت فشار بود. ما به این برد نیاز داشتیم با چنگ و دندان تلاش کردیم و پیروز شدیم. بازیکن ما با دماغ شکسته بازی کرد. به ما حق بدهید که به خاطر این پیروزی خوشحال باشیم اما توهین و بی‌احترامی به کسی نکرده‌ام هرچند اگر شبهه‌ای ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم قصد بی‌احترامی نداشتم.

وی در مورد قضاوت داور گفت: فقط می‌توانم بگویم خسته نباشید و خدا قوت همین کفایت می‌کند.

مهاجری در مورد شرایط میزبانی تیم پارس جنوبی اظهار داشت: من نه به خاطر اینکه امشب برده‌ام این حرف را می‌زنم فصل گذشته هم که در اینجا مساوی کردیم گفتم تماشاگران پارس جنوبی قابل تقدیر و ستایش هستند. فوتبال در این شهر شادابی و نشاط آورده است.

وی در مورد وقت‌کشی دروازه‌بان تیمش گفت: من مخالف وقت‌کشی هستم. بازیکن من با دماغ شکسته هم بازی کرد. تیم من همین پتانسیل را دارد فیروز کریمی زمان کمی برای در بستن این تیم داشت. من مجبورم در این تیم بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی بازی بدهم در نیمه اول هم خیلی خوب بازی کردیم.

مهاجری در مورد اخراج جودکی مربی بدنساز تیمش از سوی داور گفت: من از شما می‌شنوم اخراج شده و متوجه اخراج او نشدم.