پرسپولیس الان هم قهرمان شده است!

فرشاد پیوس درباره شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که وجود داشت و مصدومیت حسین ماهینی و همین‌طور محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا کسی انتظار پیروزی برابر السد را نداشت، اما هنر برانکو و غیرت و تعصب بازیکنان باعث شد تیم در خانه حریف نتیجه بسیار خوبی بگیرد. باید قبول کنیم پرسپولیس این روز‌ها شرایط بسیار خوبی دارد و علاوه بر این که بازی‌های تماشایی به نمایش می‌گذارد در نتیجه گیری هم موفق است.

او افزود: پیروزی که در برابر السد به دست آمد، حاصل غیرت، تلاش و زحمت بازیکنان بود و البته هنر برانکو ایوانکوویچ که پی سال‌های اخیر نشان داده چقدر تاثیرگذار کار می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: در دیدار برابر السد ستاره‌های نامدار این تیم هم‌چون ژاوی و گابی با وجود درخششی که در بازی‌های قبلی داشتند نتوانستند کارایی خود را داشته باشند چراکه پرسپولیس به خوبی تیم حریف را کنترل کرده بود و اجازه نمی‌داد آن‌ها موقعیت ایجاد کنند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که در حال حاضر باید به پرسپولیس نگاه ملی شود، گفت: سالهاست تیمی از ایران قهرمان لیگ قهرمانان نشده است. الان که پرسپولیس با وجود مشکلات فروان توانسته نتیجه بسیار خوبی در دیدار برابر السد بگیرد و در یک قدمی فینال باشد همه باید دست به دست هم بدهند و از این تیم به عنوان نماینده ایران حمایت کنند. نباید فراموش کنیم پرسپولیس در حال حاضر به فینال لیگ قهرمانان صعود نکرده و اگر قرار باشد این تیم را صعود کرده بدانیم مطمئنا در بازی برگشت مقابل السد اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید حضور در فینال را از ما بگیرد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قائل است یا خیر؟ گفت: با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت همین که پرسپولیس تا این‌جا رسیده از نظر من قهرمان شده است، اما با این غیرتی که بازیکنان در بازی‌ها به خرج می‌دهند و دانش برانکو، پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد، اما باید بپذیریم واقعا کار سخت است چراکه پس از صعود به فینال باید برابر نماینده شرق آسیا بازی کنیم که تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند.