شاید اخلاق شفر مثل کی‌روش است

منصور رشیدی در خصوص اینکه سید حسین حسینی از شرایط خودش در استقلال راضی نیست گفت: حسینی جوان است و بعضی مواقع حرف‌هایی می‌زند که از گفتن این حرف‌ها ضرر می‌کند. من سال ۸۹-۹۰ با او در تیم ملی امید کار کردم و حتی وی را به باشگاه استقلال معرفی کردم.
وی افزود: مشکلی که حسینی این روز‌ها دارد را زمانی در استقلال برومند و طباطبایی داشتند. آن‌ها دو گلر خوب بودند و برای بازی در تیم ملی می‌جنگیدند. در آن زمان این نفرات مدیریت شدند، حالا هم باید چنین اتفاقی بیفتد.
رشیدی تاکید کرد: من درباره حسینی با اصغر حاجیلو هم حرف زده‌ام، حسینی عجول است و با این کار‌ها شرایط را برای خودش سخت می‌کند. در کل بازیکن باید بداند که سرمربی تصمیم گیرنده انتخاب بازیکنان است، چون او مسئول فنی یک تیم است.
وی با گلایه از مصاحبه شب گذشته حسینی گفت: من حرف‌ها و کار او را اصلا تائید نمی‌کنم، چون بازیکن باید مطیع کادر فنی باشد. فوتبال حرفه‌ای این شرایط را می‌طلبد، چون طبعا وقتی از باشگاه پولی می‌گیری باید به قرارداد پایبند باشی. از آن سو هم شفر به حسینی کمک کند که این بازیکن بتواند خودش را شکوفا کند و به تیم ملی برسد.
مربی سابق استقلال در خصوص اینکه حضور ۲ گلر آماده باعث آسیب خوردن یکی از آن‌ها نمی‌شود گفت: رحمتی بازیکن امروز و دیروز نیست، او سال‌ها در تیم ملی بوده و همیشه سطح خود را بالا نگه می‌دارد. او با تجربه است و طبیعتا کمک حال استقلال، از آن سو حسینی هم سال گذشته در استقلال خوب کار کرده و انتظار دارد بازی کند. من اخلاق شفر را نمی‌دانم، شاید او هم مثل کی‌روش است که وقتی نسبت به یک بازیکن بدبین می‌شود کلا او را کنار می‌گذارد. شاید شفر روی حسینی بدبین شده، ولی در کل حسینی نباید عجله کند و بهتر است با تمرین کردن به هدفش برسد. مطمئنا اگر بازیکن خوب تمرین کند کادر فنی نمی‌تواند از او چشم پوشی کند.