کی‌روش در جستجوی ششمین جام در امارات 2019

در آن سال کی روش به همراه شاگردانش در رئال مادرید، قهرمان سوپرجام اسپانیا شد اما پس از آن نتوانست به توفیقی در زمینه کسب جام قهرمانی برسد؛ هرچند که در منچستریونایتد همراه با سرالکس فرگوسن بارها قهرمان لیگ انگلستان شد.
کی روش به عنوان نفر اول نیمکت تیم ها، چالش های مختلفی را تجربه کرده که اکثر آن ها رساندن یک تیم به جام جهانی بوده است. شاید تنها جایی که از کی روش انتظار قهرمانی داشتند در جام جهانی 2010 و یورو 2012 با پرتغال بود که به نتیجه ای نرسید.
کی روش با تیم ملی ایران شانس قهرمانی در جام ملت های 2015 را داشت اما شکست مقابل تیم ملی عراق در مرحله یک چهارم نهایی، باعث شد تا کارلوس بارهم ناکام بماند. اما او یک بار دیگر شانس رسیدن به این مهم را دارد و شاید خودش هم خیلی خوب بداند که این می تواند آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی آسیا همراه با ایران باشد! 
کی روش 65 ساله این روزها در تمرینات تیم ملی حضور فعالی دارد و پا به پای دیگر اعضای کادرفنی تلاش ملی پوشان را زیر نظر می گیرد تا بهترین ها را گزینش کند و به ارتقای کیفیت فردی و تیمی شان نیز یاری برساند. در امارات 2019 سرمربی تیم ملی امیدوار است ششمین جام قهرمانی اش در طول دوران مربی گری را به دست آورد؛ جامی که در زمره مهم ترین مدال های کلکسیون مرد پرتغالی قرار خواهد گرفت.