افکار نیوز: هواداران پرسپولیس علیه پرویز مظلومی شعار سردادند و هواداران استقلال نیز با شعارهایشان خواستار بازگشت حمید استیلی به پرسپولیس شدند.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی‌که طبقه اول ورزشگاه هنوز حدود ۲۵ هزار نفر دیگر گنجایش دارد اما برخی از تماشاگران به طبقه دوم ورزشگاه رفته‌اند و در آنجا مستقر شده‌اند. آن هم در شرایطی که طبقه دوم ورزشگاه صندلی ندارد و تماشاگران باید روی سکو بنشینند.

*سرمای هوا باعثشده اکثر سربازان انتظامی ناهار خود را در نمازخانه ورزشگاه بخورند و دور بخاری جمع شوند. آن‌ها نسبت به زمان دیدار دربی معترض هستند و می‌گویند به دلیل اینکه بازی ساعت ۱۸ است از شش صبح تا یازده شب باید در این سرما در ورزشگاه باشند.

*برخی از تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس بادکنک‌های قرمز و آبی در ورزشگاه رها می‌کنند که باعثشور و نشاط طرفداران دو تیم می‌شود.

*هواداران پرسپولیس علی کریمی را تشویق می‌کنند و هواداران استقلال هم در مقابل، پرویز مظلومی سرمربی تیم خود را تشویق می‌کنند.

*تماشاگران دو تیم که روبه روی جایگاه مستقرند با یکدیگر درگیری مختصری پیدا کردند و به سمت یکدیگر آشغال پرتاب کردند که با دخالت سریع نیروی انتظامی ماجرا به پایان رسید.

*سرمای هوا باعثشد برخی از تماشاگران از ورود به ورزشگاه منصرف شوند و به خانه‌هایشان برگردند و برخی دیگر نیز در راهروهای ورزشگاه پناه گرفته‌اند.

*اسکوربورد ورزشگاه به مناسبت دهه فجر صحنه ورد امام خمینی (ره) را به ایران نمایش داد.