کنایه یک استقلالی به قرمزپوشان/4 بار ما فینال رفتیم یک بار هم پرسپولیس برود

میلاد زکی‌پور معتقد است کی‌روش به او اعتقاد دارد. میلاد زکی‌پور مدافع استقلال در دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان از سوی داور از بازی اخراج شد. او معتقد است داور در این اخراج کمی سخت‌گیرانه عمل کرد و می‌توانست با وی مدارا کند.

*برد خوبی را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردید؟

بازی‌های خیلی سختی بود. هم بازی جام حذفی و هم بازی لیگ. بخصوص بازی دوم، چون ما بازی اول را برده بودیم و آن‌ها آمده بودند آن باخت را جبران کنند. تماشاگران هم به خوبی از این تیم حمایت می‌کردند و همین باعث شده بود که ما کار سخت‌تری را در پیش داشته باشیم. انصافا هم تیم مسجدسلیمان خیلی خوب بود و عملکرد خیلی خوبی را مقابل ما داشت.

*در این بازی هم از سوی داور اخراج شدی؟

خداوکیلی می‌توانست کارت اول را به من ندهد. ۲ تا خطا کردم، ۲ تا کارت زرد و اخراج شدم به همین راحتی. باز هم می‌گویم می‌توانست آن کارت اول را به من ندهد و کمی سخت‌گیرانه در این اخراج، با من رفتار کرد.

*یک پنالتی ناحق هم به ضرر تیم شما گرفت؟

داوری که خیلی بد بود. تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود و کارت‌های الکی زیادی را به بازیکنان داد. در مورد آن پنالتی هم باید بگویم که انصافا پنالتی نبود و روزبه چشمی در آن صحنه خیلی دورتر از نفت مسجدسلیمان بود.

*این روز‌ها جایگاه ثابتی را در استقلال به دست آورده‌ای؟

خدا را شکر می‌کنم که شفر به من اطمینان کرده و مرا به طور ثابت بازی می‌دهد، اما من هم باید تلاش کنم تا همین روند را ادامه بدهم تا در سالی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت، بتوانم نظر کی‌روش را برای تیم ملی جلب کنم. کی‌روش یک بار من را به تیم ملی دعوت کرده و این نشان می‌دهد که فوتبال مرا قبول دارد.

*کم کم دارید به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شوید؟

اول فصل هم گفته بودم تیم ما شرایط خوبی دارد. فقط نیاز به زمان داشتیم تا به هماهنگی بیشتری با یکدیگر پیدا کنیم. شما نگاه کنید چند بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند که برای پر کردن جای آن‌ها کار سختی در پیش داشتیم. اما خدا را شکر با درایت شفر و حمایت بازیکنان اکنون شرایط خوبی داریم.

*پرسپولیس هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست؟

۴ بار ما به فینال رفته‌ایم، یک بار هم آن‌ها بروند. البته حضور آن‌ها در فینال هم هنوز قطعیت نیافته و باید مقابل السد در بازی برگشت هم موفق باشند.

*اما پرسپولیسی‌ها کری خوانی را شروع کردند؟

(با خنده) صدای خوبی دارند کری می‌خوانند.