گرد و خاک بازیکنان السد

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به دلیل تعداد کم بازیکنان ملی پوش تمرینات خود را در حضور اکثر نفرا ت اصلی به صورت منظم برگزار می کند ستاره های السد  روز گذشته با پیراهن های ملی خود گرد و خاک به پا کردند.


در یکی از دیدار های روز گذشته تیم ملی قطر در خانه با نتیجه پرگل 4_3 مقابل اکوادور پیروز شد، اکرم عفیف و حسن الهیدوس بازیکنان السد زننده دوگل از چهار گل تیم ملی کشورشان بودند، همچنین یکی از دو گل کره جنوبی به اروگوئه را نیز یکی از  بازیکنان السد به ثمر رساند، گل دوم تیم قدرتمند شرق آسیا را جونگ وو یونگ وارد دروازه آبی آسمانی ها کرد.

بغداد بونجاح مهاجم بی نقص السد نیز در دیدارهای شب گذشته بی نصیب از گل نماند و زننده یکی از دو گل الجزایر به بنین در مقدماتی جام ملت های آفریقا بود.

گفتنی است که 8 ملی پوش قطری السد با هماهنگی فدراسیون فوتبال این کشور از امروز به اردوی تیم باشگاهی خود باز خواهند گشت تا آماده رویارویی با پرسپولیس شوند، سایر ملی پوشان تیم ملی قطر نیز در دومین دیدار تدارکاتی خود در روزهای فیفا دی به مصاف ازبکستان خواهند رفت.

به گزارش ورزش 11؛ دو تیم پرسپولیس و السد در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 1 آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.