بشار رسن: باید وضعیت پرسپولیس را درک کنیم

بشار رسن ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفت و گو با تلوزیون عراق درباره با آخرین شرایط حضورش در این تیم گفت: باید بدانید پس از 5 ماه هنوز هیچ مبلغی را از این تیم دریافت نکرده ام و با توجه به توانایی مالی کم این تیم نتوانسته ام برخلاف بازیکنان ایرانی این تیم حقم را دریافت کنم.

رسن ادامه داد: قرارداد سرمربی تیم نیز بسیار سنگین است ولی او چکار می تواند بکند. ما باید این وضعیت باشگاه پرسپولیس را درک می کنیم در حالی که هنوز  5 ماه بدون پولی را دریافت نکرده ام.بازیکنان تیم پرسپولیس یکی پس از دیگری سخت تر است و برای مثال دیدار برگشت ما برابر تیم السد قطردر صورتی که بتوانیم پیروز شویم، در تاریخ ثبت خواهد شد و ما می توانیم شگفتی سازی کنیم.

بازیکن عراقی تیم پرسپولیس گفت: بعضی ها فکر می کنند به این دلیل که پولی را دریافت نکرده ایم باید به خانه برویم و استراحت کنیم ولی باید به فکر بود که آن ها واقعا پولی ندارند. بازیکنان تیمش با تلاش و کوشش و خیلی طبیعی تمرین می کنند و اگر هم کسی مشکل دارد مستقیم باید با مدیریت باشگاه آن را در میان بگذارد و به هیچ وجه قانونی وجود ندارد که چون پولی دریافت نکرده ای قهر کرده و به خانه بروید و در تمرینات این تیم حضور نداشته باشید. سرمربی تیممان در تمرینات بسیار جدی است .