حذف «امید عالیشاه»، از لیست برانکو برای بازی با السد

امید عالیشاه که در نیمه دوم بازی رفت السد و پرسپولیس تهران مصدوم شده بود پس از چند روز استراحت بالاخره در تمرین صبح یک‌شنبه سرخپوشان پا به توپ شد.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد شماره ۲ پرسپولیس (در آسیا ۲۲!) به دلیل کشیدگی رباط داخلی به بازی برگشت تیمش مقابل السد قطر در استادیوم آزادی تهران نخواهد رسید.

اما دو مرحله MRI زانوی مصدوم امید عالیشاه و تمریناتی که زیر نظر پزشکان پرسپولیس و مارکو انجام داد او را زودتر از تصورات به تمرینات گروهی رساند.

عالیشاه یکی دو روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت کرده و کنار همبازیانش پا به توپ شده ولی با احتیاط زیادی کار کرده است. برانکو هم از شاگردانش خواسته با امید عالیشاه مدارا کرده و مراقب باشند این مهره کلیدی مصدوم نشود. پرسپولیس در چارچوب مسابقات جام‌حذفی باید پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه جاری به مصاف نود ارومیه برود.

از آنجایی که علیرضا بیرانوند و احمد نورالهی دو بازیکن پرسپولیس سه‌شنبه‌شب از اردوی تیم ملی بازگشته و طبعاً نمی‌توانند با تمام قدرت و توان در خدمت پرسپولیس باشند برانکو نیاز مبرمی به امید عالیشاه دارد. هافبکی که هنوز با احتیاط تمرین می‌کند و بازی کردن او مقابل نود ارومیه شاید باعث از دست دادن دیدار حساس‌تر برابر السد قطر باشد.

برانکو هنوز فراموش نکرده که فشار آوردن به زانوی مصدوم حسین ماهینی چه بلایی سر این مدافع باتجربه آورد. شماره ۱۳ اگر کمی بیشتر استراحت می‌کرد با پارگی رباط صلیبی مواجه نمی‌شد، اما ریسک سرمربی کروات آن هم از روی ناچاری (به دلیل کمبود بازیکن) و خود حسین ماهینی اتفاق بدی برای او رقم زد.

طفلکی برانکو هم چاره دیگری نداشت. دست مرد کروات خالی است و همان‌طور که دیدیم در دیدار رفت مقابل السد در دوحه قطر هم به زور توانست ۱۱ بازیکن برای ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند!

با این وجود شنیدیم برانکو از مصدومیت حسین ماهینی درس گرفته و قصد دارد در بازی برگشت با السد قطر، امید عالیشاه را روی نیمکت بنشاند.

مرد کروات تصمیم گرفته امید عالیشاه را برای بازی مهم‌تر نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد حفظ کند که به نظر می‌رسد تصمیم درستی باشد.