بازیکن استقلال خبر جداییش را تکذیب کرد

الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای باشگاه استقلال تهران بعد از برد تیمش مقابل سایپا گفت:  از همان دقایق ابتدایی بازی می خواستیم در این بازی برنده باشیم و به جز گلی که خوردیم، بقیه زمان بازی را حمله کردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم.

او در مورد اینکه چرا تا اینجای فصل نتوانسته در ترکیب اصلی تیمش زیاد بازی کند گفت: اولین فصل حضورم در باشگاه استقلال است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی که به تیم جدیدی می رود برای اینکه با شرایط تیم جدیدش وفق پیدا مند به زمان نیاز دارد، من هم به زمان نیاز دارم با شرایط استقلال وفق پیدا کنم.

گرو ادامه داد:  من به عنوان یک بازیکن سخت تمرین می کنم و همه تلاشم را می کنم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم تا بتوانم در ترکیب ثابت استقلال بازی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل از استقلال جدا می شود یا خیر گفت: خیر، اصلا چنین شایعه ای صحت ندارم. من با استقلال قرارداد دارم و و بدون توجه به چنین شایعاتی به کار خودم دراین باشگاه ادامه می دهم. از حضورم در این تیم راضی هستم و سخت تمرین خواهم کرد تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم. علاوه بر این می دانم که مدیران باشگاه استقلال نیز از من راضی هستند و با گذشت زمان وضعیت بهتری در تیم خواهم داشت.