طرح ویژه برای جلوگیری از سواستفاده‌گران در بازی پرسپولیس- الس

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت و شاگردان برانکو در صورت کسب برد یا تساوی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد.

از طرف دیگر بلیت فروشی این بازی به صورت اینترنتی و پیش فروش انجام می‌شود تا تماشاگران با شرایط بهتری بتوانند بلیت این بازی را تهیه کنند اما در این بین برخی از سو استفاده‌گران با به راه انداختن بازار سیاه، بلیت‌های این بازی را به مبلغ بالایی به فروش می‌رسانند.

در پی رخ دادن این اتفاق، مسئولان فروش بلیت برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مقابل با شیادان در نظر دارند که در روز بازی پرسپولیس و السد قطر فقط به تماشاگرانی اجازه ورود به استادیوم را بدهند که کد ملی آنها که برای خرید بلیت ثبت شده با شماره ملی ثبت شده روی کارت ملی آنها مطابقت داشته باشد.

به این ترتیب هر تماشاگری که قصد ورود به ورزشگاه آزادی را دارد باید حتما کارت ملی‌اش را با خود به همراه داشته باشد و از ورود تماشاگرانی که کارت ملی خود را به همراه ندارند به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد. تماشاگری اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را خواهد داشت که شماره کارت ملی‌اش با شماره ملی که با آن بلیت خریده مطابقت داشته باشد.