شماره ۱۰ استقلال نیمکت‌نشین می‌شود؟!

با پیروزی استقلال مقابل سایپا و عملکرد خوب خط حمله آبی‌ها شامل قائدی، صیادمنش و تبریزی، حالا اوضاع برای مهاجمان نیمکت‌نشین استقلال خطرناک‌تر شده است. 

الحاجی گرو، نیومایر و روح‌الله باقری مثلث ذخیره‌های استقلال که این بازی روی نیمکت بودند احتمالاً در ادامه رقابت‌ها کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی داشته باشند. 

البته تکلیف ۲ خارجی استقلال مشخص است، اما باقری که تا کنون غالباً فیکس بوده و حالا نیمکت‌نشین شده، احتمالاً با این شرایط فعلاً همانجا خواهد ماند تا شفر تصمیمی برای جابه‌جایی او با تبریزی اتخاذ کند. 

گر چه تبریزی مهاجم ۳/۵ میلیاردی استقلالی‌ها از نظر عددی با باقری دسته اولی قابل مقایسه نیست، اما نکته مهم اینجاست که شفر تا کنون از هر ۲ مهاجمش جواب گرفته و این کار او را برای انتخاب مهاجم هدف سخت‌تر می‌کند، مخصوصاً اینکه باقری درست وقتی عملکرد خوبی داشته که در پست تخصصی یعنی مهاجم نوک به کار گرفته شده است. 

شفر حالا باید با توجه به ۲ وینگر چپ و راستش مهاجم هدف خودش را انتخاب کند، چیزی که در این بازی تبریزی جلوتر از قائدی و صیادمنش جواب داد و با عملکرد این ۲ بال، احتمالاً فعلاً خبری از تغییر آن‌ها نخواهد بود.