تعجب نمایندگان AFC از اقدام پرسپولیس

پاول لوزانوف در ابتدای جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و السد ابراز امیدواری کرد که فردا سه‌شنبه یک بازی خوب هم از جهت فنی و هم از جهت اجرای آئین‌نامه‌ها از سوی دو تیم پرسپولیس و السد رقم زده شود.

وی ادامه داد: این بازی با توجه به اهمیتی که برای کنفدراسیون داشته است، مهمانان بزرگی مشتمل بر ناظران امنیتی، رسانه‌ای، تشریفاتی و پزشکی، دارد که آمده‌اند تا همه امور مربوط به حوزه فعالیت خود را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

همچنین ناظر امنیتی بازی پرسپولیس و السد اعلام کرد معمولا دو ساعت قبل از شروع مسابقه، در‌های ورزشگاه باز می‌شود. به همین دلیل وقتی اعلام شد، در‌های ورزشگاه از ساعت ۱۲ باز می‌شود، بعضی نفرات حاضر در جلسه تعجب کردند و پرسیدند که مطمئن هستید قصد دارید در‌های ورزشگاه را ۶ ساعت و نیم زودتر باز کنید؟ گفتنی است در جریان همین جلسه، نماینده باشگاه السد اعلام کرد برای این بازی هیچ تماشاگری ندارند.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه، ناظر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست هماهنگی امروز درباره ضرورت‌های امنیتی بازی فردا سه‌شنبه مسائل مختلفی را مورد اشاره قرار داد.

وی درباره مسائل گوناگونی، چون بطری‌های آب، عدم ورود خارج از ظرفیت تماشاگران به ورزشگاه، خالی بودن راه پله‌ها، راهرو‌ها و مسیر‌های دسترسی به خروجی‌ها، نحوه کنترل ورود تماشاگران و بازرسی‌ها و موارد دیگر با وسواس، سوال‌های مختلفی را مطرح کرد.

در این جلسه، درباره هرگونه ناامنی در ورزشگاه از سکو‌ها تا داخل زمین، استفاده از وسایل و اشیایی که مخل امنیت و آرامش مسابقه شود، تذکر جدی داده شد.