کری خوانی پیشکسوت قطری/ چهره واقعی السد را می بینید

علی ناصر درباره بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به روزنامه العرب قطر گفت: ایمان دارم که تیم السد از توانمندی لازم برای پیروزی برابر پرسپولیس و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

این پیشکسوت تیم فوتبال السد قطر در ادامه خاطرنشان کرد: السد آگاهی و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. بازیکنانی که می‌توانند شانس اصلاح نتیجه شکست بازی رفت با نتیجه یک بر صفر را در بازی برگشت تغییر دهند. هر چند چالش بزرگی در انتظار تیم السد قطر با وجود بازی در زمین پرسپولیس است اما باید نتایج گذشته برابر استقلال در تهران با نتیجه 3 بر یک و بازی فصل گذشته در عربستان با الاهلی که با نتیجه تساوی 2 - 2 پایان یافت را به خاطر بیاوریم.

علی ناصر در خاتمه اظهار داشت: السد بهترین بازیکنان را در آسیا دارد و هیچ‌گاه تا به این اندازه نسل عالی از بازیکنان را نداشت. کارکردی که تیم السد در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به جای گذاشت مطابق با توانمندی‌های واقعی بازیکنانش نبود. در بازی امروز چهره واقعی تیم السد را می‌بینیم.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.