واکنش ستاره السد به جو ورزشگاه آزادی

گابی هرناندز درباره بازی برگشت تیم السد برابر پرسپولیس از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جو ورزشگاه آزادی تهران مشابه ورزشگاه‌های بزرگ اروپایی است. این یک جو هیجان‌انگیز است.

گابی هرناندز 35ساله که سابقه 11 سال حضور در تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا را دارد در ادامه اظهار داشت: بازیکنان تیم السد باید مهیای یک رویداد بزرگ باشند. بازی با پرسپولیس یک رویداد بزرگ خواهد بود. حضور تیم السد قطر در فینال لیگ قهرمان آسیا یک واقعه تاریخی برای من و باشگاهم خواهد بود. این یک بازی و اتفاق فراموش‌ناشدنی است. امیدواریم که در این رویداد موفق شویم.

بازیکن اسپانیایی تیم السد قطر افزود: ژاوی تأثیر بزرگی روی حضورم در السد قطر داشت زیرا به من گفت بود السد تیم بزرگی است و مرا مشتاق فتح لیگ قهرمانان آسیا کرد، رویدادی که برای باشگاه و ثبت در تاریخ مهم است. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه السد زیاد اهمیتی ندارد اما برای کشور قطر مهم است و به‌همین‌خاطر من اینجا هستم.

السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.