بیرانوند: گرفتن ضربه سر ژاوی جذاب‌تر از پنالتی رونالدو بود

 علیرضا بیرانوند بعد از صعود پرسپولیس در حالی که به نشست خبری رفته بود اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، بازیکنان خوشحال هستند و کار بزرگی کردند. خیلی خوشحالم که آن توپ را در دقایق پایانی گرفتم و معتقدم مهار آن دعای خیر مردم ایران بود.
وی ادامه داد: ۹۰ میلیون ایرانی و ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس دعا کردند تا آن توپ را بگیرم، بعد از جام جهانی با وجود پیشنهاداتی که داشتم به آن‌ها فکر نکردم و مزد زحماتم را گرفتم و به پرسپولیس کمک کردم، امروز سهم کوچکی داشتم و خوشحالم به فینال رفتیم، حتی اگر دوم شویم برای من فرقی نمی‌کند، از برانکو تشکر می‌کنم و معتقدم تمرکزش را برای فینال گذاشته است. به برانکو تبریک می‌گویم که با یک تیم جوان تلاش زیادی کرد و امیدوارم او بعد از ۴ سال که در این تیم حضور دارد بعد از قهرمانی در لیگ در آسیا هم نتیجه بگیرد.
بیرانوند ادامه داد: ما محروم بودیم و نشد بازیکن بگیریم، ماهینی مصدوم بود و عالیشاه با مصدومیت بازی کرد، برانکو با این شرایط تیم را به اینجا رساند، البته من با هواداران صحبت دارم، ساعت ۱۱ تمرین داریم و آن‌ها می‌توانند در کنار آن‌ها باشیم. امیدوارم فردا همه به زمین تمرین بیایند و ما را حماتی کنند. دست تک تک عزیزان را می‌بوسم و رسانه‌ها سنگ تمام گذاشتند تا بازی خوب انجام بدهیم و به فینال برسیم.
وی در مورد اینکه از بین پنالتی رونالدو و ضربه سر ژاوی کدام را انتخاب می‌کند، اظهار داشت: گرفتن ضربه سر ژاوی خیلی به من چسبید چرا که بعد از حدود ۴۰ سال تیم بزرگ پرسپولیس به فینال آسیا رسید. این ضربه را به پنالتی رونالدو ترجیح می‌دهم.