اعتماد به‌ نفس خوبی دارم و باید صبور باشم

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون در جمع هواداران جوان این تیم در استادیوم آمکس حاضر شد. بیش از 450 هوادار تیم برایتون در مراسمی که بازیکنان تیم مردان و زنان این باشگاه حضور داشتند از بازیکنان مورد علاقه خود امضا گرفتند و عکس انداختند.

جهانبخش در این باره گفت: مراسم بسیار خوبی بود. همیشه از بودن در کنار هواداران جوان تیم لذت برده‌ام چون آنها آنها آینده باشگاه هستند. وقتی آنها در چنین مراسمی حاضر می‌شوند به عنوان بازیکن از دیدن شادی آنها به وجد می‌آییم. برای من دیدن لبخند طرفداران تیم، بهترین چیز است. آنها خوشحال می‌شوند و این کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی در مورد حضور تعدادی هوادار ایرانی در این مراسم اظهار داشت: دیدن هموطنان و پرچم ایران همیشه برای من لذتبخش بوده است. خوشبختانه هر جا که بوده‌ام، حمایت ایرانی‌ها را در کنار خود داشته‌ام.

جهانبخش ادامه داد: حمایت ایرانی‌ها حتی زمانی که در هلند بودم نیز وجود داشت. فوتبال ورزش اول ایران است و هموطنانم بازی‌های تیم ملی را با دقت و اشتیاق دنبال می‌کنند. من در 2 جام جهانی حضور داشته‌ام و حدود 6 سال است که در تیم ملی ایران هستم. من هر جا بروم، طرفداران همراه من هستند. آنها دیوانه فوتبال هستند و گاهی خیلی احساساتی می‌شوند ولی من همیشه با داشتن چنین طرفدارانی افتخار کرده‌ام.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد وضعیت خود در برایتون گفت: باید صبور باشم. اعتماد به نفس خوبی دارم. تیم به خوبی بازی می‌‌کند و به نظر من با کمی بدشانسی مواجه شدیم. در 2 بازی گذشته حداکثر امتیاز ممکن را کسب کردیم. اصلاً مهم نیست که من بازی کردم یا خیر بلکه مهم این است که در بهترین شکل ممکن باشم و هر زمان که مربی خواست، بهترین عملکرد را داشته باشم.

جهانبخش عنوان کرد: هنور برای هماهنگ شدن با لیگ، تاکتیک‌ها و شرایط موجود به زمان احتیاج دارم ولی هر زمانی که مربی بخواهد، بهترین بازی خود را انجام خواهم داد. امیدوارم شکل تیمی خوب خود را حفظ کنیم و در خانه مقابل وولوز نتیجه خوبی بگیریم.