بازیکن سابق استقلال هفته آینده لژیونر می‌شود

علیرضا اخروی هافبک سابق باشگاه استقلال تهران که فصل قبل را در راه‌آهن تهران توپ می‌زد درخصوص شرایطش گفت: خداروشکر شرایطم خوب است و در دو نوبت تمرین می‌کنم و از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم.
وی درخصوص اینکه آیا به تیمی ملحق شده است یا خیر گفت: از چند تیم لیگ یکی و دسته دومی پیشنهاد داشتم، اما متاسفانه با مشکل خدمت سربازی رو به رو شدم و به دلیل برخی مشکلات اداری دانشگاه، نتوانستم با تیمی قرارداد ببندم که فکر کنم حکمتی در این موضوع بوده است.
وی ادامه داد: چند روزی است که مشکل سربازی‌ام رفع شده و یکی از تیم‌های مطرح عمانی نیز پیشنهاد رسمی به من داده است که هفته آینده برای عقد قرارداد به این کشور می‌روم و رسما قراردادم را امضا خواهم کرد. باتوجه به شرایطی که فوتبال عمان دارد، امیدوارم پله‌ای برایم باشد تا بتوانم به اهداف ورزشی‌ام دست یابم.
اخروی در پایان نیز عنوان داشت: جا دارد از آقای جمشید رمضانی مربی بدنسازم که در این مدت زحمات زیادی برایم کشید تقدیر و تشکر داشته باشم. همچنین از خانواده، دوستان و آقای محمد حیدری که زحمات زیادی برایم کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم با درخشش در کشور عمان، زحمات آن‌ها را پاسخ دهم.