اولویت پرسپولیس در بازی با سایپا مصدوم ندادن باشد

پرسپولیسی‌ها السد را هم کنار زدند و در میان واژه‌های فراوانی که آنها را ستایش می‌کرد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. تیمی که با دست‌های خالی تیم‌های متمول حاشیه خلیج همیشگی فارس را کنار زد تا بر قله غرب آسیا بایستد و از آخرین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا سهم داشته باشد. با جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اوضاع این روزهای پرسپولیس گفت‌وگو کردیم.

*بازی با السد چطور بود؟

بازی را همه دیدند و نیاز به تعریف ندارد. پرسپولیس بسیار خوب و بابرنامه ظاهر شد و با وجود اینکه در نیمه اول در آزادی گل خوردیم با گل زودهنگام در نیمه دوم به بازی برگشتیم و با اداره ادامه بازی و عملکردی فکرشده السد را شکست دادیم. باید به برانکو و کادر فنی تبریک گفت.

* پیش‌بینی شما از بازی با کاشیما در فینال؟

امیدواریم پرسپولیسی‌ها قهرمانی در آسیا را رقم بزنند اما تا همین جا هم یک قهرمان هستند. این تیم ژاپنی حتی از السد با همه ستاره‌هایش هم قوی‌تر است و پرسپولیس کار بسیار سختی خواهد داشت. پرسپولیس نباید در ژاپن بی‌گدار به آب بزند. دروازه پرسپولیس در ژاپن باید بسته بماند تا در آزادی جشن قهرمانی برپا کنیم. پرسپولیس باید انتقام بازی با نیسان ژاپن در فینال جام در جام سال ۷۲ را بگیرد. ما در ژاپن مقابل نیسان یک- یک کردیم ولی در آزادی با یک گل باختیم تا قهرمانی از دست برود.

*پرسپولیس قبل از دیدار رفت فینال باید با سایپا دیدار کند.

بازی‌های لیگ هم با وجود نفرات کم پرسپولیس بسیار سخت است. سایپا هفته گذشته از استقلال باخت و نمی‌خواهد مقابل پرسپولیس هم بازنده باشد. اولویت پرسپولیس باید مصدوم ندادن مقابل سایپا باشد تا با یاران کامل به ژاپن برود.

*احمد نوراللهی به این بازی نمی‌رسد.

نوراللهی مهره تأثیر‌گذاری است و حالا با توجه به فشار بالای بازی‌ها مصدوم شده است. ربیع‌خواه که تازه از بند مصدومیت رها شده شاید در شرایط بازی نباشد اما با توجه به کمبود بازیکن احتمال دارد بازی کند. پرسپولیس نمی‌تواند در این بازی به نفراتش برای فینال استراحت دهد. امیدوارم پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز را کسب کند و بدون مصدوم و با تمام نفرات برای قهرمانی در آسیا تلاش کند.