خلأ یک بازیکن تمام کننده در خط حمله استقلال دیده می شود

رضا عنایتی، در مورد بازی تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر که با شکست شاگردان شفر همراه بود اظهارداشت: من جبهه ندارم و منتقد نیستم. من فقط استقلال را عاشقانه دوست دارم و حرفی که می‌زنم برای پیشرفت این تیم است. استقلال این روز‌ها خیلی سردرگم بازی می‌کند و عملا برنامه‌ای برای داخل زمین ندارد.

وی افزود: در تیم شفر یک ازهم‌گسیختگی عجیبی دیده می‌شود و هر بازی با بازی بعدی فرق می‌کند اما تنها چیزی که در این بین تغییر نمی‌کند بی‌برنامگی استقلال است. روز گذشته من برای دیدن بازی استقلال و سپاهان در ورزشگاه بودم و از نزدیک دیدم که استقلال بی‌برنامه و ناهماهنگ است و باید فکری به حال این تیم شود. به نظرم باید در نیم فصل برای جذب بازیکن جدید اقدام شود و از آن مهمتر ساختار بازی تیم تغییر کند. فکر می‌کنم استقلال اگر با این شرایط پیش برود در این فصل به موفقیتی نمی‌رسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد خارجی‌های این تیم تا اینجای کار گفت: این سوال خیلی تکراری شده و این روز‌ها همه می‌دانند که بازیکنان خارجی استقلال نتوانستند به تیم‌شان کمک کنند. به نظرم باید بازیکنانی خریداری شوند که اندازه هزینه‌ای که برای آنها می‌شود بازدهی داشته باشند. بازیکنی مثل استوکس در تراکتورسازی تمام بار حمله تیم را به دوش می‌کشد و این درحالی است که در استقلال چنین بازیکنی وجود ندارد.

عنایتی در ارتباط با اینکه آیا باید خارجی‌های استقلال از این تیم جدا شوند یا خیر تصریح کرد: من در کادرفنی نیستم که بخواهم نظری در مورد جدایی یا ماندن یک بازیکن بدهم، ولی چیزی که ما از بیرون می‌بینیم این است که خارجی‌ها کمکی به استقلال نکرده‌اند.

وی در پایان در مورد ضعف خط حمله استقلال خاطرنشان کرد: وقتی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود آمار درست می‌شود و الان آمار می‌گوید خط حمله استقلال زهردار نیست و به شدت خلأ یک بازیکن تمام کننده در این تیم حس می‌شود. مرتضی تبریزی هم در ذوب‌آهن عالی بوده، ولی فکر می‌کنم این روز‌ها روی او فشار است. من همیشه گفته‌ام که تبریزی یک مهاجم هدف نیست و باید کسی بیاید که تمام کننده خوبی باشد. امیدوارم تبریزی خودش را پیدا کند، چون می‌داند که در استقلال فشار از سوی رسانه‌ها و هواداران روی او زیاد است.